اولین سالن "مینی‌گلف" در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۶۵۶۱
اولین سالن مینی‌گلف در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود
رئیس هیات گلف استان خبر داد و گفت:اولین سالن مینی گلف استان کهگیلویه و بویراحمد در یکی از سالنهای استادیوم 15هزار نفری شهر یاسوج در حال احداث و ساخت می باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه دلباز جو رئیس دفتر فنی و مهندسی ،محمودی رئیس هیات گلف استان ونصیریان ناظر طرحهای عمرانی از روند احداث اولین سالن مینی گلف استان در مجموعه استادیوم 15هزار نفری شهدای دولت آباد بازدید و خواستار تسریع در روند ساخت زمین مینی گلف استان شد .
 
ظهراب محمودی ،رئیس هیات گلف استان کهگیلویه وبویراحمد در این بازدید ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیریهای علوی مدیر کل ،عزیزی رئیس فدراسیون گلف کشور اظهارداشت:اولین سالن مینی گلف استان در زمینی به مساحت 500 متر مربع در یکی از سالنهای استادیوم 15هزار نفری شهر یاسوج در حال احداث و ساخت می باشد.
 
محمودی ،رئیس هیات گلف استان از احداث پنج زمین استاندارد مینی گلف در این مجموعه خبر و بیان داشت :زمین های احداثی طبق نقشه روز و با هماهنگی فدراسیون گلف کشوردر حال ساخت می باشد.
 
رئیس هیات گلف کهگیلویه وبویراحمد احداث این زمین ها را گامی مهم در رشد و ارتقای رشته نو پا گلف در استان عنوان و ادامه داد:کار احداث این پنج زمین گلف از آذرماه سال جاری شروع شده و انشالله در دیماه امسال با حضور مسئولین فدراسیون گلف و مسئولین ارشد استانی افتتاح و تحویل جامعه ورزش گلف خواهد شد .
 
محمودی ،از خرید 10 ست وسایل این رشته خبر و از علاقمندان به رشته گلف در استان خواست جهت ثبت نام وکسب اطلاع بیشتر به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مراجعه کنند.
 
رئیس هیات گلف استان برگزاری کلاسهای توجیهی ،داوری ،مربیگری و دانش افزایی را یکی از برنامه های مهم کاری این هیات در سال جاری ذکر وخواستار حمایت بیشتر مسئولین فدراسیون گلف از این رشته در استان شد.

 

نظر شما