به مناسبت روز پرستار از پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج توسط جمعی از خبرنگاران بسیج رسانه استان تجلیل شد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۶۷۱۹
به مناسبت روز پرستار از پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج توسط جمعی از خبرنگاران بسیج رسانه استان تجلیل شد
با اهداء گل از پرستاران بیمارستان شهید جلیل یاسوج به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از سوی جمعی از خبرنگاران بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بسیج رسانه  استان با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اهداء  گل و شیرینی از خدمات پرستاران این بیمارستان تجلیل به عمل آوردند.

سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع پرستاران گفت : پرستاران با الهام گرفتن از سیره عملی حضرت زینب ( س ) باید افرادی الگو و نمونه جامعه باشند.

وی افزود : بی شک سالروز ولادت حضرت زینب (س) روز پر افتخاری برای جهان اسلام است.

مدیر سازمان بسیج رسانه استان با بیان اینکه ادامه دادن راه این بزرگوار بر همه تکلیف است ، افزود: پرستاران از جمله اقشار زحمتکش جامعه هستند و تلاش شبانه روزی آنان برای مداوای بیماران نباید هیچ وقت نادیده گرفته شود.

وی یادآور شد: بطور حتم خدمتی که پرستاران انجام می دهند عبادت است.

فرشاد رجایی مدیر کانون بسیج رسانه  استان افزود: حضرت زینب (س) همواره اسوه پرستاری صبر و ایثار برای همه پرستاران کشور بوده و هستند؛ از این‌رو و به این بهانه در این روز از زحمات این قشر زحمتکش و گمنام جامعه تجلیل بعمل آمد.

وی بیان داشت: همان طور که یک رسانه جذابیت و تازگی خبر را بعنوان یک ارزش خبری در اولویت کار خود قرار می دهد پرستاران نیز در جهت بهبود و سلامت بخشی به همنوعان لحظه ای درنگ نمی کنند و در عین گمنامی بهترین و ارزشمندترین خدمات را به مردم ارائه می دهند.

رجایی اذعان داشت: تقدیر از خدمات اقشار فعال و بی ادعایی که برای خدمات رسانی به نیازمندان شبانه روز تلاش می کنند نباید مختص به روز و ایام خاصی قرار داده شود.

دکتر سعید جاودان‌سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج از حضور اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در کنار کادر پزشکی و درمان بودند و اطلاع‌رسانی خوب و به موقع رسانه‌ها، موجب شد از وضعیت قرمز خارج و در حال حاضر شرایط مناسبی نسبت به ماه‌های گذشته داشته باشیم.

وی بیان داشت:انتظار و خواسته تمام پرسنل و کادردرمانی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند و تاکنون تعدادی از آنها به این بیماری مبتلا شده و یا در این راه به شهادت رسیده‌اند از مردم این است که در شب یلدای امسال به جای دورهمی‌های گسترده خانوادگی، به این اکتفا کنند که در کنار اعضای خانواده کوچک و محدود باشند.

جاودان سیرت افزود: گسترش این دورهمی‌ها و برگزاری میهمانی‌های خانوادگی باعث افزایش مجدد آمار مبتلایان خواهد شد و این مساله در این شرایط که کادر درمان خسته و بی رمق هستند، خستگی و فشار وارده بر آنها را تشدید خواهد کرد و مشکلات بسیاری برای همه ایجاد خواهد شد.

15 بهمن ماه همزمان با پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب ( س ) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز