معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

تصادف زنجیره ای کمربندی اراک را مسدود کرد

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۷۰۰۶
تصادف زنجیره ای کمربندی اراک را مسدود کرد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برخورد ۲۰ دستگاه وسیله نقلیه در یک تصادف زنجیره‌ای در کمربندی شمالی اراک خبر داد و گفت: این حادثه که صبح روز دوشنبه رخ داد خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ محمود خلجی  افزود: بر اساس گزارش نیروهای پلیس حاضر در صحنه، این حادثه به  علت یخ‌زدگی جاده و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل وسایل نقلیه خود رخ داد.

وی با بیان اینکه  این تصادف تنها خسارت مالی به همراه داشت و وضعیت همه سرنشینان خودروها خوب است، اظهار داشت: در اثر این حادثه کمربندی شمالی اراک به مدت یک ساعت مسدود شد، اما هم اکنون مسیر نمک پاشی شده و باز است و تردد در آن به صورت روان در جریان است.

سرهنگ خلجی گفت: رانندگی در مسیرهای لغزنده با مسیرهای خشک متفاوت است و رانندگان باید دقت لازم را در جاده های لغزنده و مه گرفته به کار گیرند.

وی گفت: بر اساس اعلام مرکز عملیات و کنترل پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، هم اکنون پدیده مه گرفتگی در مسیرهای اراک - قم، فرمهین و کنار گذر اراک وجود دارد که انتظار است رانندگان دقت لازم را در رانندگی در این جاده‌ها به کار گیرند و از سفرهای غیرضرور بپرهیزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز