تا پایان سال

با راه اندازی ۶ واحد صنعتی در نهبندان ۲۰۰فرصت شغلی ایجاد می شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۷۰۵۸
با راه اندازی ۶ واحد صنعتی در نهبندان ۲۰۰فرصت شغلی ایجاد می شود
۶ طرح صنعتی با اعتبار ۹۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تا پایان سال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان گفت: با افتتاح این طرحها، برای بیش از ۲۰۰ نفر در شهرستان مرزی نهبندان شغل ایجاد خواهد شد.
اردونی با بیان اینکه واحد فرآوری سیلیس دهسلم با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۲ نفر در دست ساخت است افزود: این واحد با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن، ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: واحد کربنات و اکسید منیزیم سلطان‌آباد با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان نیز حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از آن در دهه فجر برای ۱۴ نفر شغل ایجاد خواهد شد.
رئیس اداره صمت نهبندان افزود: واحد پرعیار سازی گارنت دهسلم نیز با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان، ظرفیت تولید سالانه سه هزار و ۳۰۰ تن و اشتغال ۲۰ نفر و با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
اردونی واحد پرعیار سازی منیزیت تگ سیاه شوسف با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان را دیگر طرح صنعتی در دست ساخت اعلام کرد و گفت: این طرح با ۵۱ نفر اشتغال، ظرفیت تولید سالانه ۳۶ هزار تن در سال، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: واحد کنسانتره آهن در شهرک صنعتی نهبندان هم با سرمایه‌گذاری ۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است و این طرح با اشتغال ۷۴ نفر و ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس اداره صمت نهبندان، واحد دانه‌بندی منیزیت با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴ نفر را نیز، از واحد‌هایی که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد، برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز