دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام و بخشدار سرفاریاب با مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۸:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۷۱۸۱
دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام و بخشدار سرفاریاب با مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد
محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام به همراه محمودی بخشدار سر فاریاب با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ به منظور بررسی مشکلات حوزه ورزش و جوانان بخش سرفاریاب ،محمودی بخشدار بهمراه محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و در خصوص مسایل حل مشکلات ورزشی این بخش بحث و تبادل نظر شد.

محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام در این نشست گزارشی از حوزه ورزش سرفاریاب ارائه داد و گفت :سالن سرفاریاب در اوایل سال۹۹ طبق قرارداد پیمانکار تکمیل و جهت بهره برداری از آن نیازمند اعتبار جهت خرید ونصب کفپوش است .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام ادامه داد:پروژه چمن مصنوعی از نظر فیزیکی تا مرحله فنس کشی پیشرفت دارد و درسال ۹۸ باتوجه به کمبود اعتبار راکد مانده و جهت تکمیل آن نیازمند حمایت مسئولین استانی و شهرستانی ودر جذب اعتبار است،ضمن اینکه سالن رزمی باتوجه به اینکه چندین ساله راکد و نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

محمودی بخشدار سرفاریاب ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیر کل و پیگیریهای محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام گفت :بخش سرفاریاب با جمعیتی بالا،که نیروی جوان بیشترین امار را به خود اختصاص داده نیازمند تکمیل پروژه های ورزشی است و جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی و نشاط و شادابی جامعه و جوانان نیازمند توجه و حمایت مدیران و دستگاه ورزش و جوانان است .

بخشدار سرفاریاب افزود:دربحث زیر ساخت های ورزشی ،پروژه های عمرانی بزرگ و خوبی در دست احداث و ساخت است که باید تکمیل شوند.

محمودی تاکید کرد :جهت بهره برداری از این پروژه ها درسال ۹۹نیازمند برنامه ریزی و حمایت دستگاه ورزش و جوانان استان و مسئولین استانی هستیم .

علوی مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از پیگیری های محمودی بخشدار سرفاریاب و محمدی ریاست اداره ورزش وجوانان گفت :درسال ۹۸ باتوجه شرایط بد اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه جهت تکمیل پروژه های عمرانی درصد خیلی کمی تخصیص داده شد که این مبلغ بابت مطالبات پیمانکاران پرداخت شد.

وی در ادامه گفت:درسال ۹۹ جهت تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان چرام در کمیته برنامه ریزی مبلغ چهار میلیارد پانصد میلیون تومان در نظر گرفته که متاسفانه حدود پانصدو پنجاه شش میلیون تخصیص به حوزه ورزش و جوانان پرداخت شد.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد :باتوجه به مطالبات پیمانکاران و تخصیص کمی که صورت گرفته جهت بهره برداری از سالن چند منظوره و کفپوش از طریق ماده ۲۷ اقدامات لازم انجام می شود. ضمن اینکه چمن مصنوعی و سالن رزمی به زودی تکمیل و افتتاح می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز