مستند وایه منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم برزیل شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۷۵۸۴
مستند وایه منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم  برزیل شد
فیلم مستند کوتاه"وایه"تولید حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد،به کارگردانی فروزان جاویدی منتخب چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Frincen در کشور برزیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری با بیان این خبر گفت:دبیر خانه سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره را اعلام کرد که طی آن فیلم مستند کوتاه وایه به کارگردانی فروزان جاویدی به این جشنواره معتبر راه یافت.

اکبر آیین اظهار داشت: این مستندبه مدت 16 دقیقه روایتی از تلاش های دختری است بنام فریبا ، در یکی از روستاهای دور دست استان کهگیلویه وبویراحمد که برای ادامه تحصیل در شرایط نبود فضای آموزشی در منطقه تلاش می کند.

آیین به عوامل فیلم وایه اشاره کرد و گفت:تحقیق و پژوهش و کارگردانی این فیلم توسط فروزان جاویدی از فیلمسازان خوب هم استانی  انجام گرفته، و توسط مجتبی سلیمانی و سید مهدی خرسندی تصویربرداری شده است.

وی افزود:تهمینه یزدان پناه صدا برداری،محمود نوری و مجتبی سلیمانی فر تدوین وفرهاد میر محمد صادقی و سهراب کرم رودی موسیقی این فیلم را بر عهده داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز