با حضور وزیر نیرو؛

فعالان پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در استان مرکزی تقدیر شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۷۸۰۸
فعالان پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در استان مرکزی تقدیر شدند
 با حضور وزیر نیرو ،فعالان پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در استان مرکزی تقدیر شدند.

به گزارش برنا؛ وزیر نیرو در مراسم تقدیر از دست اندرکاران پویش #هرهفته_الف_ب_ایران مجموعه وزارت نیرو در استان مرکزی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: وزارت نیرو و مجموعه تلاشگران بخش‌های دولتی و غیردولتی همکار بر این بوده که با بسیج تمامی امکانات در دسترس و سازماندهی مطلوب در مدت ۶ ماه هر هفته در گوشه‌ای از ایران مجموعاً ۲۲۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان که عمدتا محصول برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید است را به بهره‌برداری برساند.

دکتررضا اردکانیان افزود: با توجه به تداوم و استمرار پویش مذکور با شکل گسترده در سال جهش تولید با عنوان #هرهفته_الف_ب_ایران؛ (ساخت و سازها و ساز و کارها) به بهره‌برداری رساندن ۲۵۰ طرح بزرگ و مهم آب و برق با اعتباری بالغ بر ۵۵ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور در دستور کار قرار گرفته است.

پویش #هرهفته_الف_ب_ایران وزارت نیرو الگویی موفق برای ارائه دستاوردهای دولت است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارمرکزی هم در این مراسم گفت: پویش #هرهفته_الف_ب_ایران  وزارت نیرو الگویی موفق برای ارائه دستاوردهای دولت است.

سعید فرخی بابیان اینکه  کشور از لحاظ تحریم های ظالمانه دشمن به ویژه از بعد اقتصادی ،شرایط سختی را تحمل می کند،افزود: مجموعه وزارت نیرو در استان مرکزی با تلاش ،همدلی ،هماهنگی و انسجام با تمام شرایط حاکم برکشور نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های کشور ایفا کرده است.

وی نگه داشتن شبکه توزیع آب و برق و جلب رضایت مشترکین و فعالان اقتصادی را امری دشوار برشمرد و افزود: پویش #هرهفته_الف_ب_ایران  می تواند با یک برنامه ریزی  منسجم عنوان الگویی موفق برای سایر دستگاه های اجرایی جهت ارائه دستاوردهای دولت تبدیل و امید را به مردم تزریق کند.

فرخی ضمن قدردانی از مجموعه خدوم و بزرگ وزارت نیرو گفت: رسانه ها نیز  نقش مهمی در اطلاع رسانی طرح های وزارت نیرو برای عبور از پیک ،فرهنگ سازی وپیشبرد اهداف عالیه دولت دارند.    

افتتاح پروژه های  صنعت آب و برق استان مرکزی با اعتباری بالغ بر 554میلیارد تومان پویش #هرهفته_الف_ب_ایران مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر در این مراسم بابیان اینکه تا سی و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛ پروژه های کلنک زنی و قابل بهره برداری صنعت آب و برق استان مرکزی با اعتباری بالغ بر 554میلیارد تومان افتتاح شده است،افزود:از این مبلغ 455میلیارد تومان پروژه های صنعت برق و حدود 100میلیارد تومان پروژه های صنعت آب بوده است. مهندس فرهاد شبیهی افزود: پویش #هرهفته_الف_ب_ایران  سرآغازی است تا مدیران ارشد صنعت آب و برق استان مرکزی با تمام ظرفیت و با انسجام بیشتری  روند خدمتگذاری به مردم را ادامه دهند.

پویش #هرهفته_الف_ب_ایران  نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در حاشیه این مراسم  بابیان اینکه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال۹۹ با دو محور اصلاح ساز و کارها وروندها در کنار توسعه ساخت و ساز ها شروع شده است،افزود: سازوکارهای متنوع و کارآمدی برای افزایش نشاط و امید در جامعه با ایجاد ساخت و ساز های زیربنایی صنعت برق پیوندی عمیق دارد و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد.

مهندس اله داد بیان کرد:صنعت برق همیشه در کنار مردم برای خدمت رسانی مستمر در تامین برق پایدار و مطمئن ایستاده است. دراین مراسم کتاب "دلگرمی‌ها و همراهی‌ها" در وزارت نیرو رونمایی و از دست اندرکاران پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در استان مرکزی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز