دمای هوا در بوشهر ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌‌یابد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۸۳۶۳
دمای هوا در بوشهر ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌‌یابد
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز جمعه هفته جاری دمای هوا در این استان بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‎یابد که در این ارتباط نسبت به سرمازدگی در مزارع و باغ‌های کشاورزی هشدار سطح نارنجی(آمادگی) اعلام می‎شود.

به گزارش برنا؛ پیام مساعدی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: این کاهش محسوس دما برای بازه زمانی جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده پیش بینی شده‌ که تمرکز آن بر مناطق مرتفع و بویژه شهرستان‎های دشتستان، دشتی و جم است.

او بیان کرد: در این ارتباط انتظار است برای تنظیم دمای گلخانه‌ها و مرغداری‌ها اقدام لازم صورت گیرد و برای محافظت از محصولات کشاورزی در برابر سرمازدگی نیز تمهیدهای لازم اندیشیده شود.

مساعدی یادآور شد: از اواخر وقت امروز با نفوذ سامانه بارشی به جنوب غرب، ناپایداری‌های جوی و دریایی روی خلیج فارس و سطح استان بوشهر افزایش پیدا می‎کند.

او عنوان کرد: با ورود این سامانه برای روزهای پنجشنبه تا اوایل وقت جمعه روی دریا و برخی نقاط این استان وقوع بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مساعدی یادآور شد:همچنین روزهای جمعه و شنبه به سبب وزش بادهای شدید شمال غربی، خلیج فارس مواج خواهد بود که در این ارتباط دریانوردان باید از تردد غیر ضرور اجتناب کنند.

او اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری، از اواخر وقت افزایش ابر و وزش باد و در نواحی شمالی و مرکزی این استان بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‎شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز