پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در گچساران

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۸۵۵۴
پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن، اتاق اصناف و شهرداری در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و همچنین به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم و پیشگیری از ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۰ واحد صنفی متخلف پرریسک که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکردند و از دستورات شورای مرکزی کرونا در سطح شهرستان سرپیچی نمودند پلمپ گردید.

موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح به ۷۰۰ واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم تعطیلی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می‌تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند از تمامی شهروندان و اصناف مختلف می‌خواهیم هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز