تجلیل از رئیس بسیج اصناف کشور توسط کمیته امداد منطقه یک یاسوج

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۹۱۶۱
تجلیل از رئیس بسیج اصناف کشور توسط کمیته امداد منطقه یک یاسوج
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در دیدار با رئیس بسیج اصناف کشور به خاطر مساعدتهای ایشان به مددجویان این نهاد از وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مصیب حیدری در جلسه ای با حضور دکتر حسن پور، رئیس بسیج اصناف کشور، سرهنگ ارسلان جو مسئول ستاد بسیج تخصصی اقشار سپاه فتح استان و تعدادی از همکاران وی به تشریح نیازمندیهای استان پرداخت وگفت:کمیته امداد منطقه یک یاسوج یکی از ادارات ۱۷ گانه استان است که بیش از ۴۸۶۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر را خدمات رسانی می کند.

حیدری نیاز به مسکن، اشتغال، جهیزیه، درمان، لوازم خانگی، تعمیرات مسکن، سرویس بهداشتی و حمام، درمان، حمایت از ایتام و محسنین و قبول آنان به فرزندی، پرداخت وامهای قرض الحسنه  به نیازمندان و سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و ارائه خدمات فرهنگی و معنوی به دانش آموزان و دانشجویان را از اولویت های کاری این نهاد برشمرد و گفت: وسعت محرومیت در مناطق مختلف استان بسیار بالاست به طوری که با کمکهای فعلی قابل برطرف شدن نمی باشد و نیاز به یک عزم جهادی و تلاش همگانی دارد .

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به شرایط سنی افراد و پیری زودرس خانواده ها به دلیل فقر تاریخی اشاره کرد و گفت: جهت رفع این محرومیت نیازمند فرهنگ سازی و حمایت همه جانبه بسیج اصناف کشور و به طبع آن تشکیل بسیج اصناف استان در قالب شبکه نیکوکاری بسیج اصناف هستیم.

حیدری ضمن تقدیر و تشکر و اهدای لوح سپاس به دکتر حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور که پیش از این مددجویان این نهاد را مورد مساعدت قرار داده  بود خواهان حمایت همه جانبه خیرین، نیکوکاران و برقرار نمودن ارتباط با آنان از طریق ایشان بخصوص بسیج اصناف و حمایت از ایتام و نیازمندان شد. 

دکتر حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: آماده هر نوع همکاری در خصوص تشکیل مرکز نیکوکاری بسیج اصناف استان و حمایت از طریق بسیج اصناف کشور می باشد.

رئیس بسیج اصناف کشور ضمن خواهان تشکیل مرکز نیکوکاری کارآفرینی در استان شد و گفت: با اشتغال خرد و حتی خرید دستگاههایی مثل حوله بافی برای خانواده های نیازمند می توان درآمد این خانوارها را تا دو میلیون تومان پیش بینی و آنان را خودکفا کرد. 

وی با اشاره به اینکه راهی را که امام خمینی(ره) با تشکیل کمیته امداد پیش روی ما قرار داد و این نهاد را بهترین مکان برای حمایت از نیازمندان قرار داد که بهترین رابط بین نیکوکاران و نیازمندان است و همگی با اعتماد و اطمینان کامل  با همدلی و انسجام خدمات و مساعدتها را جهت رساندن به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهیم تا به صورت هدفمند که منجر به توانمندی خانواده ها شود اقدام نماییم.

در پایان این جلسه رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به نمایندگی از این نهاد و معرفی یک نفر از همکاران بعنوان رابط و پیگیری کننده کارها با اهدای لوح تقدیر از دکتر حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور تجلیل نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز