طرح پایش مصرف گاز در ادارات کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۹۲۳۷
طرح پایش مصرف گاز در ادارات کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:با هدف آغاز صرفه‌جویی و مدیریت انرژی، میزان مصرف گاز در ادارات و سازمان‌های دولتی این استان از نیمه دوم آذرماه ماه سال جاری آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رحمن خادم اظهار داشت: با برودت هوا و ورود جبهه هوای سرد و افزایش مصرف گاز و براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط با واحدهای بهره برداری، مهندسی ،بسیج و کمیته بحران شرکت گاز استان طی ابلاغی به کلیه ادارات و نهادهای دولتی در جهت رعایت حداکثرصرفه جویی،اقدام به تشکیل گشت های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگانهای دولتی از نیمه دوم آذرماه سال جاری نموده است.
 
خادم از مدیران ادارات خواست وسایل گرمایشی سازمان‌ها یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در تعطیلات آخر هفته خاموش باشند و در صورت عدم رعایت مصرف، گاز آنها قطع خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: از مجموع 168 دستگاه اجرایی استان کهگیلویه وبویراحمد تاکنون تمامی دستگاه ها به تعداد 1164 مورد بازرسی شده و تعداد 50 مورد الگوی مصرف گاز را رعایت نکرده بودند که بازرسین این شرکت ضمن ارائه راهکارهایی جهت کاهش مصرف گاز طبیعی، نسبت به 30 مورد اخطاریه و 20 مورد قطعی گاز اقدام نمودند.
 
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: با افزایش برودت هوا و افزایش مصارف گاز طبیعی در چند ماه مانده به پایان سال جاری صرفه جویی در مصرف این حامل انرژی بسیار مهم بوده و مشترکان گرامی با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه ( ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد) شرکت گاز استان را در ارائه خدمات مستمر یاری دهند.
 
خادم با تاکید بر ضرورت صرفه جویی تمامی مشترکان در مصرف گاز، گفت:این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسؤلیت اجتماعی خود، با مشارکت نیروهای  امداد و بسیجی پایگاه حوزه مقاومت شهید تندگویان دمای رفاه ادارات استان را رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار می دهند.
 
وی در پایان بیان  داشت: این گشت به صورت مستمر در ایام هفته و بصورت روزانه و نیز در تعطیلات پایان هفته، مصرف گاز و رعایت دمای رفاه در ادارات و ساختمان‌های دولتی را پایش می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز