استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد:

تزریق اعتبار ویژه برای تحقق صددرصدی مصوبات سفر دکتر نوبخت به استان

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۹۲۵۰
تزریق اعتبار ویژه برای تحقق صددرصدی مصوبات سفر دکتر نوبخت به استان
استاندار خراسان جنوبی از تزریق اعتبار ویژه صد درصدی به استان خبر داد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،استاندار خراسان جنوبی از تزریق اعتبار ویژه برای تحقق صددرصدی مصوبات سفر دکتر نوبخت به استان خبر داد.
 ملانوری با اعلام این خبر در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به استان خاطرنشان کرد: در جریان سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، اختصاص ۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار وعده داده شد.
وی ادامه داد: بنا به موارد ذکر شده در جلسه جمع بندی سفر دکتر نوبخت، مقرر شده بود، این اعتبار در پروژه های عمرانی و اقتصادی متعددی هزینه شوند.
ملانوری ادامه داد: در سفر دو هفته گذشته به تهران به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دیداری با دکتر نوبخت و معاونین ایشان در سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم و تخصیص صد در صدی اعتبارات را خواستار شدیم.
وی اظهار داشت: در آن دیدار، دکتر نوبخت دستور پرداخت کامل اعتبار وعده شده را صادر نمود.
به گفته وی؛ این اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان پیگیری شده است.
استاندار گفت: طی دو روز گذشته و در جریان سفر رئیس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، کلیه پروژه های مرتبط با مصوبات سفر دکتر نوبخت مورد ارزیابی قرار گرفته است.
ملانوری ادامه داد: دکتر جغتایی، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها را مطلوب ارزیابی کرد.
وی متذکر شد: بنا به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت، مقرر شد کلیه پروژه هایی که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردارند  در اولویت کار دستگاه های اجرایی قرار بگیرند.
به گفته وی؛ با تخصیص مابقی اعتبار، روند اجرای پروژه ها شتاب می گیرد و ان شاء الله بخش عمده ای از طرح های نیمه تمام استان تا پایان دولت به بهره برداری می رسند.
شایان ذکر است؛ جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر دکتر نوبخت به استان با حضور جغتایی رئیس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونین استاندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

 

نظر شما