رئیس دانشگاه علوم پزشکی :

اراک در وضعیت نارنجی قرار دارد / مهار روند بیماری در  یک ماه اخیر رضایت‌بخش است

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۹۴۳۲
اراک در وضعیت نارنجی قرار دارد / مهار روند بیماری در  یک ماه اخیر رضایت‌بخش است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سه شهرستان استان مرکزی در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر در فهرست وضعیت مناطق زرد قرار دارند.

به گزارش برنا از اراک، سید محمد جمالیان افزود: بررسی‌ها حاکی از ان است که  شهرستان‌های اراک، خمین و شازند در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند و  آشتیان، خنداب، دلیجان، زرندیه، ساوه، فراهان، کمیجان، محلات و تفرش در فهرست وضعیت زرد بیماری جای گرفته‌اند.

وی بیان کرد: کنترل موج سوم شیوع کرونا در استان مرکزی و مهار روند بیماری در  یک ماه اخیر رضایت‌بخش است و برابر گزارش‌ها استان روند رو به بهبود را دارد که این شرایط  در سایه اتحاد، همدلی و همکاری مردم، مسئولان و اصناف محقق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: ماه‌ها طول کشیده است تا استان مرکزی در زمینه کرونایی به شرایط کنونی دست یافته و برای ترسیم  این مسیر سختی ها و تلاش های زیادی صورت گرفته اما همه باید بدانند خطر از سر نگذشته و وضعیت  کنونی در صورت کم توجهی  به نکات بهداشتی شکننده است و مردم همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و خطر بیماری را جدی بگیرند.

دکتر جمالیان اظهار داشت: استان مرکزی در شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و از طرفی استانی صنعتی است که مراودات اجتماعی زیادی در این استان صورت می‌گیرد و باید در تمام رفتارها و برخوردها به گونه‌ای برخورد شود که تلاش‌های اخیر در راستای کنترل کرونا هدر نرود.

وی اظهار داشت: تک تک شهروندان استان مرکزی باید تلاش کنند تا وضعیت کرونایی استان مرکزی در همه مناطق روبه زرد و سپس سفید قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز