امدادرسانی به ۳۸ حادثه دیده در ۲۴ساعت گذشته

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۹۵۹۴
امدادرسانی به ۳۸ حادثه دیده در ۲۴ساعت گذشته
معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی نیرو‌های هلال احمر به ۳۸ حادثه دیده در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، محمد حمزه اسعدزاده با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت گذشته گفت: در این مدت نیرو‌های هلال احمر به ۹ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: هفت مورد از این مأموریت‌ها در حوادث جاده‌ای و دو مورد مربوط به برف و کولاک بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۳۸ حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: ۳۱ نفر از حادثه دیده‌ها در حوادث جاده‌ای و هفت نفر گرفتار در برف و کولاک از خدمات امدادی بهره‌مند شده اند.

اسعد زاده با بیان اینکه ۳۱ نیروی هلال احمر در قالب ۱۳ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین ۱۳ خودرو امدادی شامل هفت دستگاه آمبولانس و شش خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت سه مورد عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های هلال احمر برای هفت حادثه دیده انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر همراه داشتن ملزومات زمستانی و اطمینان خاطر از سلامت فنی سیتم گرمایشی و روشنایی خودرو در شرایط نامساعد جوی، تاکید کرد: با توجه به لغزندگی جاده ها، از رانندگان خواستاریم از سفر‌های غیر ضرور پرهیز و در صورت لزوم، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی را رعایت کنند.

 

نظر شما