منصور غلامی:

فعالیت‌ها برای تولید واکسن کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت در حال انجام است/ برگزاری واحدهای علمی ناقص به‌دلیل کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۵:۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۹۸۰۴
فعالیت‌ها برای تولید واکسن کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت در حال انجام است/ برگزاری واحدهای علمی ناقص به‌دلیل کرونا
وزیر علوم با اشاره به اقدامات وزارت علوم برای تهیه واکسن کرونا گفت: مجموعه دانشگاهی وزارت علوم و تحقیقات در موسسات مختلف در حال تلاش هستند و فعالیت‌ها برای تهیه واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.

به گزارش برنا؛ متخصصان و شرکت های داروسازی بسیاری در دنیا به‌دنبال تولید واکسن کرونا هستند. در این حین اندیشمندان داخلی هم بیکار ننشسته و پا به پای دانشمندان خارجی در زمینه تولید این واکسن وارد عمل شدند

همکاری وزرات علوم و وزارت بهداشت برای تولید واکسن کرونا

. منصور غلامی، وزیر علوم و تحقیقات درباره روند همکاری وزارت علوم و تحقیقات و وزارت بهداشت و درمان در زمینه تهیه واکسن کرونا به خبرنگار برنا گفت: مجموعه دانشگاهی وزارت علوم و تحقیقات در موسسات مختلف در حال تلاش هستند و فعالیت‌ها برای تهیه واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.  

او افزود: در دانشگاه‌ ملی آنتی ژنتیک گروه‌هایی با سابقه کارهای تحقیقی تلاش کرده و به فعالیت می‌پردازند. درضمن محوریت اقدامات در زمینه تولید واکسن کرونا وزارت بهداشت و درمان است.

غلامی تصریح کرد: هدف از این اقدام جلوگیری از پراکنده‌گویی و یکپارچگی حمایت‌ها است.

برگزاری واحدهای علمی ناقص به دلیل کرونا

او با بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا واحدهای عملی دانشگاه‌ها به شکل ناقص برگزار شده است، افزود: آموزش و برگزاری کلاس‌ها تابع دستورالعمل ستاد مقابله به کرونا است. دانشگاه‌ها در پایان ترم گذشته و ترم تابستان واحدهای عملی را به شکل جدا در قالب گروه‌های کوچک برگزار کرده‌اند.

غلامی بیان کرد: هنوز به‌دلیل پیک کرونا در یک ماه گذشته برنامه عملی تنظیم نشده تا دانشجویان بتوانند واحدهای عملی خود را بگذرانند.

 وزیر علوم گفت: برخی از واحدها باید به شکل حضوری  و مناسب برگزار شود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز