در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

رشد بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته قابل تقدیر است/ مدیران نگران صندلی خودشان نباشند و پیگیر مشکلات مردم باشند

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۹۹۸۷
رشد بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته قابل تقدیر است/ مدیران نگران صندلی خودشان نباشند و پیگیر مشکلات مردم باشند
نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت الاسلام موحد در این نشست، با اشاره به طرح جامع تفصیلی شهرهای دهدشت و دیشموک، اظهار داشت: تصویب و اجرای طرح جامع شهری دهدشت لازم و ضروری است و مردم به ویژه مردم حومه دهدشت نگرانی‌های زیادی داشتند.

وی در ادامه گفت: باید فکر اساسی برای دهدشت کرد، به ویژه برای مسکن مهر دهدشت. رشد منفی جمعیت دهدشت به دلیل مهاجرت‌های بی رویه مشکلات زیادی را برای این شهر به وجود آورد.

موحد با اشاره به مشکلات آب چهار شهر کهگیلویه، حومه غربی دهدشت و آب شهرهای دیشموک و بهمئی گرمسیر، افزود: رشد غیرقانونی و نامشروع برخی پروژه‌ها را در برخی جاها می‌بینیم و باید توسعه متوازن صورت بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه با بیان اینکه در گذشته تلاش‌های زیادی برای رشد بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و قابل تقدیر است و باید این واقعیت را گفت، اظهار داشت: لایحه بودجه 1400 در دستور کار مجلس قرار گرفته و ما نباید کوتاه بیاییم و بنده برای اعتبار آب شهرهای کهگیلویه در دفتر مسئول کشوری حاضر شدم و داد و بیداد کردم که چرا اعتبار این پروژه‌ها باید کاهش پیدا کند. و 45 میلیارد تومان به 30 میلیارد تومان برسد.

موحد در ادامه گفت: بنده و همه شماها نوکر و خدمتگذار مردم هستید و همه مدیران نظام اسلامی هستیم و لذا خواهش داریم بدون گرایش‌های سیاسی دست به دست هم دهیم و با هر گرایشی برای این مردم تلاش کنیم. بنده هر جا با آقای کلانتری رفته‌ام، نتیجه گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: مدیران نگران صندلی خودشان نباشند و با جدیت در وزارتخانه‌ها پیگیر مشکلات مردم باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز