مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد :

هر معلم باید ۵ ساعت لایو هفتگی در شبکه شاد داشته باشد

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۰۰۱۹
هر معلم باید ۵ ساعت لایو هفتگی در شبکه شاد داشته باشد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درخصوص فعالیت های آموزشی و پرورشی در شبکه شاد عنوان کرد: معلمان و مربیان و مشاوران باید در هفته پنج ساعت به صورت آنلاین با دانش آموزان خود در ارتباط باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ماه دی سال جاری در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور همه اعضا برگزار گردید .

کورش دلشاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزان و فرهنگیان متاسفانه دارای مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره برخی مصاحبه های افراد با رسانه ها افزود : در برخی موارد خصوصا در بحث آسیب های اجتماعی ، مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حوزه های مختلف مصاحبه ها ی لازم را انجام می‌دهند و اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی اداره صورت می گیرد لذا دیگر همکاران و فرهنگیان حق مصاحبه در خصوص آسیب های اجتماعی را با رسانه ها ندارند.

دلشاد گفت : خوشبختانه اطلس دانش آموزی در مدارس ما موفقیت آمیز بوده عملکرد مدارس شهرستان بویراحمد در این خصوص جالب و قابل تقدیر می‌باشد و همکاران عزیز هم باید بر این نکته آگاه باشند که در هر ارزیابی و یا بازدیدی که از مدارس مختلف داشته باشیم اطلس دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی و پرورشی در شبکه شاد عنوان کرد : معلمان و مربیان و مشاوران باید در هفته پنج ساعت به صورت آنلاین با دانش آموزان خود در ارتباط باشند و در خصوص برگزاری امتحانات در نوبت اول طبق نظر ستاد کرونایی شهرستان تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بیان کرد: بسته تحولی مدرسه خوانا یک بسته بسیار خوب است که کمیته مربوطه در مدارس تشکیل می گردد وکلیه همکاران در مدارس ملزم به اجرا ی این بسته تحولی مدرسه خوانا هستند.

وی  ادامه داد : کارگروه فضا و املاک تشکیل گردد و اسناد فضاهای آموزش ، فرهنگی، ورزشی، در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد باید به صورت تک برگی در بیایید و همچنین املاک فاقد سند شناسایی و در زمان مقتضی برای آنها سند صادر گردد ضمن اینکه تمامی مدارس که نیاز به تعمیر و تجهیز دارند و از نظر سیستم گرمایشی و سرمایشی دچار مشکل هستند شناسایی و در جهت حل مشکلات این مدارس اولویت بندی و تلاش جدی صورت گیرد.

دلشاد در پایان گفت : متاسفانه در خصوص طرح آجر به آجر موفقیت های ضعیفی داشتیم باید تلاش گردد در این طرح مشارکت جدی‌تری انجام گیرد و تلاش می کنیم که مجمع خیرین فرهنگیان شهرستان بویراحمد تشکیل گردد ضمن اینکه شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و همچنین روستاهای فاقد اینترنت به زودی انجام می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز