معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گلستان:

در طی بارش های اخیر برق ۱۸ روستا قطع شده بود/ صبح شنبه هیچ خاموشی در استان نداشتیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۸:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۰۰۵۳
در طی بارش های اخیر برق ۱۸  روستا قطع شده بود/ صبح شنبه هیچ خاموشی در استان نداشتیم
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گلستان گفت: در مناطق روستایی در روز جمعه برق 18 روستا قطع شده که با اعزام اکیپ های خودرویی به مناطق فوق برق 14 روستا در ساعات اولیه وصل شده و برق 4 روستا به دلیل حجم بالای بارش در صبح روز شنبه برقرار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ بهرام قائمی در خصوص قطعی های شبکه برق در پی بارش های پیش امده اظهار کرد: در طی پیشبینی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی و صدور هشدار نارنجی وقوع شرایط نامساعد جدی در روزهای پایانی هفته اول زمستان 99طی برنامه ریزی انجام شده کلیه اکیپ ها و پرسنل بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: شدت بارش برف در عصر روز جمعه به اندازه ای بود که در زمان بسیار کوتاهی کلیه شبکه های نوار جنوبی استان را در بر گرفته و مشکلات زیادی را برای همکاران ایجاد کرده بود.

وی تصریح کرد: در همان لحظات اول 13 فیدر به طور همزمان از مدار خارج شدند که با اعزام اکیپ های عملیاتی مشکل 8 فیدر در دقایق اول حل شده و بخش اعظمی از شبکه 5 فیدر باقیمانده برق دار شده بود.

قائمی گفت: به دلیل بارش سنگین برف راه های ارتباطی با نقاط آسیب دیده شبکه مسدود شده بود و اکیپ های عملیاتی قادر به پیشروی نبودند که طی هماهنگی با سازمان راهداری خودرو های سنگین جهت بازگشایی معابر به مناطق مربوطه در سطح استان اعزام شدند تا عملیات بازگشایی مسیرها صورت گیرد.

وی بیان داشت: بارش شدید برف به همراه وزش شدید باد حدود 95 کیلومتر بر ساعت در منطقه کوهستانی مدیریت توزیع مراوه تپه موجب سقوط تیر شبکه متوسط گردید.

وی در ادامه افزود: به دلیل سقوط درختان حاشیه شبکه و بارندگی و پارگی سیم در مناطق روستایی در روز جمعه برق 18 روستا قطع شده که با اعزام اکیپ های خودرویی به مناطق فوق برق 14 روستا در ساعات اولیه وصل شده و برق 4 روستا به دلیل حجم بالای بارش در صبح روز شنبه برقرار شد و در حال حاضر هیچ خاموشی در سطح استان وجود ندارد.

قائمی گفت: در طی بروز شرایط نا مساعد جوی27مورد قطع فیدر فشار متوسط با 2676 دقیقه و 34.70مگاوات ساعت انرژی توزیع نشده اتفاق افتاده که با تلاش همکاران حوزه تعمیرات 20 کیلو ولت با توان 486 نفر ساعت شبکه پایدار شده و کلیه خاموشی ها برطرف شده است.

وی متذکر شد: در شبکه فشار ضعیف 129 مورد خاموشی با 8524

دقیقه و 104 مگاوات ساعت انرژی توزیع نشده اتفاق افتاده که با تلاش همکاران حوزه اتفاقات شبکه با توان 516 نفر ساعت شبکه پایدار شده و کلیه خاموشی ها برطرف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز