رئیس دانشگاه علوم پزشکی :

آتش سوزی در پایگاه اورژانس شهری اراک

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۳۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۰۰۹۲
آتش سوزی در  پایگاه اورژانس شهری اراک
در پی آتش سوزی پایگاه اورژانس شهری منطقه چهار اراک واقع در میدان صنعت (روبروی ترمینال مسافربری) دو تن از همکاران اورژانس دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش برنا از اراک ، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به گفته کارشناسان آتش‌نشانی علت این حادثه استفاده از کپسول گاز و نشت آن بوده است.

دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید و عیادت از این دو همکار افزود: متاسفانه علیرغم پیگیری های فراوان برای مجهز کردن پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای به امکاناتی چون آب شرب لوله کشی و گاز شهری همچنان برخی از پایگاه‌های درون و برون شهری فاقد امکانات رفاهی هستند و برای تامین برخی از ساده ترین امکانات رفاهی برای زحمتکش ترین پرسنل حوزه سلامت با مسائلی روبرو هستیم که این چنین حوادث تلخی را برای همکارانمان رقم می زند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد با همکاری خیرین حوزه سلامت تعدادی پایگاه اورژانس با هدف کاهش زمان رسیدگی بر بالین بیماران و مصدومان و سوانح، ساخته و به بهره برداری برسد که امیدواریم این اقدام ارزشمند هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

دکتر جمالیان در پایان یادآور شد: اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی، چالش های زیادی پیش رو دارد، اما همکاران این واحد با وجود تمام مشکلات و نواقص همچنان به مردم و همنوعان خود خدمت رسانی می کنند که جا دارد ضمن تشکر از تک تک این عزیزان از مسئولین شهر و استان بخواهم برای رفع مشکلات پیش روی اورژانس که ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها را در پی دارد، برنامه ریزی و اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز