اجرای ۲۱۰ ویژه‌ برنامه همزمان با دهه بصیرت در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۰۷۳۴
اجرای ۲۱۰ ویژه‌ برنامه همزمان با دهه بصیرت در کهگیلویه و بویراحمد
مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 210 ویژه‌ برنامه همزمان با دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ ایمان خردمند مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از 9 تا 19 دی به عنوان دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» نام‌گذاری شده، اظهار داشت: اجرای 210 ویژه‌برنامه در این ایام برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه اغلب این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای صورت می‌گیرد، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است که با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده برگزار می‌شوند.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هماهنگی‌های لازم با همه شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان برای نام‌گذاری بلواری به اسم شهید سلیمانی انجام شده است.

خردمند فضاسازی محیطی متناسب با اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رونمایی از تولیدات فرهنگی-هنری سپاه فتح، اعزام گروه‌های جهادی و توزیع کمک‌های مومنانه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه بصیرت عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز