رونمایی از پوستر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نماهنگ نگین سرخ

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۱۰۶۶
رونمایی از پوستر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نماهنگ نگین سرخ
در مراسمی از پوستر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نماهنگ نگین سرخ با حضور نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی رونمایی شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماهنگ "نگین سرخ" توسط موسسه فرهنگی و هنری افق هزاره با خوانندگی سامان هنرمند و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تهیه شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان این که غرب به دنبال از بین بردن فرهنگ اسلامی در جوامع مختلف است گفت: دشمنان اسلام، با قتل و عام در کشور‌های مظلوم دنیا، یزیدوار رفتار می‌کنند  و قصدشان اختلاف افکنی در دنیاست.


آیت الله عبادی انقلاب اسلامی را سدی در مقابل تهاجمات غربی‌ها دانست و افزود: اگر سردار دل‌ها و افرادی، چون سردار سلیمانی نبودند و جان شان را برای اسلام و انقلاب فدا نمی‌کردند دشمنان جامعه را به فساد و تباهی می‌کشاندند و ناامنی ایجاد می‌کردند.
 
وی همچنین از اهل هنر، شعر و بیان، خواست: با تصویر سازی و بیان مسائل روز در موقعیت‌های طلایی در مقابل دشمنان بایستند و بصیرت را در جامعه افزایش دهند.
 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) به تهیه چندین نماهنگ، برپایی شب‌های شعر، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، جلسات بصیرت افزایی و اجرای نمایش در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های تبیین شده توسط کمیته فرهنگی با کمک هنرمندان فرهیختگان و شعرا در تمام شهرستان‌های استان برگزار و اجرا خواهند شد.


نبی زاده از فرهیختگان استان که در شرایط کنونی کشور در کنار ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی ماندند و نقش بی بدیل خود را در این عرصه انجام دادند، قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز