با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان:

جلسه گرامیداشت اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۱۲۵۱
جلسه گرامیداشت اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد
جلسه گرامیداشت اولین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور علوی مدیر کل ورزش وجوانان استان، معاونین اداره کل ،سرهنگ جمشید ارسلان جو رئیس ستاد تخصصی اقشار سپاه فتح ،آرش محمدی رئیس بسیج ورزشکاران استان وسید مسلم حسینیان رئیس هیئت رزمی استان در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان گفت:مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مردمی و با حضور آحاد مختلف مردم با هدف معرفی مرام و منش شهید سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

سرهنگ جمشید ارسلان جو در این جلسه به اهداف و برنامه‌های سپاه که با همکاری اداره ورزش و جوانان استان در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی برگزار می شود تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج ورزشکاران باید پل ارتباطی بین ادره کل ورزش و دیگر اقشار بسیج باشد، گفت: باید با نخبگان ورزش ارتباطی داشته باشیم و با آن‌ها جلساتی را برگزار کنیم، چرا که ابعاد شخصیتی که در رابطه با شهید سلیمانی می‌خواهیم مطرح کنیم، اگر از نگاه فردی که نخبه و اسوه است، در بحث ورزشی بیان شود، برای جامعه هدف تاثیرگذاری آن بیشتر است.

در این جلسه علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان  ضمن بیان برنامه های در دست اقدام این اداره کل در مورد گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی ایراد سخن نمودند.

وی در ادامه گفت :اقدامات در حوزه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ،هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان برگزار ‌شد که به دلیل عشق و ارادت است که به شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی دارند.

علوی افزود: ما وظیفه داریم، با مجموعه بسیج ورزشکاران مکمل هم باشیم و با توجه به وظایف مشترکی که بین این دو حوزه است، می‌توانیم هماهنگی و هم افزایی مناسب را ایجاد کنیم و بدین ترتیب از موازی کاری که ممکن است پیش بیاید، جلوگیری شود.

گفتنی است در پایان این جلسه مواردی به تصویب رسید که؛

۱- مقرر گردید بعد از صحبت با خانواده های معظم شهدای منطقه دولت آباد مجموعه ورزشی دولت آباد به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری گردد.

 ۲-مقرر گردید به تعداد شهدای منطقه دولت آباد ۷ سالن در مجموعه ورزشی دولت آباد به نام این شهید شهدای گرانقدر نامگذاری صورت پذیرد.

۳- مقررگردید هیئت دوچرخه‌سواری و موتورسواری استان با مشارکت کارکنان اداره کل ورزش جوانان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان( ما ملت امام حسینیم )از مبدا میدان امام حسین (ع) بلوار امام خمینی( ره )بلوار شهید قرنی مجموعه ورزشی دولت آباد اقدام به رژه موتوری نمایند.

۴-  مقرر گردید اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری هیئت های ورزشی استان نسبت به جمع آوریم کمک های کمک مومنانه هیئت های ورزشی استان اقدام نمایند سهم هر هیئت در این کار خداپسندانه حداقل ۱۰ بسته معیشتی می باشد.

۵-مقررگردید سازمان بسیج ورزشکاران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هیئت های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد کمک‌های مالی اعضا را برای مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۰۱۰۰۷۰۴۲ به نام گروه جهادی شهید ابراهیم هادی واریز نمایند.

۶- مقرر گردید پوستر و متن طراحی شده در خصوص آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به هیئت ها و سازمانهای مردم نهاد اطلاع رسانی گردد.

۷- مقرر گردید اداره ورزش و جوانان استان برنامه دیوار نویسی با موضوع نماز و شهید را در سه مجموعه ورزشی این شهرستان به عمل انجام دهد.

۸- مقرر گردید معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان پویش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با موضوعات دلنوشته نقاشی و شعر را در سطح استان اجرا نمایند، از مهمترین آنهاست.

 

نظر شما