بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از بند نسوان زندان یاسوج

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۱۵۵۰
بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از بند نسوان زندان یاسوج
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بند نسوان زندان یاسوج دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نادیا صداقت در این بازدید با اشاره به آیه 53 سوره «زمر» گفت: خیلی از ما در مواجهه با گناه دیگران، توان بخشش آن ها را نداریم؛ این در حالی است که خداوند متعال، آغوش رحمتش را به روی همه باز و فرمان عفو همه گنهکاران را صادر کرده است. او در این آیه می فرماید: «به آنها بگو، ای بندگان من که بر خودتان اسراف و ستم کرده اید. از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را می بخشد که او بخشنده و مهربان است». 

وی افزود: لازم است هم مردم و هم خانواده زندانیان و جامعه، نوع نگاهشان را به موضوع پذیرش زندانیان پس از آزادی تغییر دهند. زیرا آن ها اشتباهی کرده و با زندان رفتن، تاوان آن را پس داده اند و نباید فرصت زندگی را از آنها گرفت. جامعه و مردم باید این افراد را به درستی بپذیرند و برای ادامه مسیر صحیح زندگی به آنها کمک کنند زیرا آن ها هم باید مثل دیگر شهروندان، حقوق برابری داشته باشد.

صداقت با خطاب قرار دادن این زنان بیان داشت: خوشحالم که در اینجا فضایی فرهنگی ایجاد شده و شما می توانید مهارت های لازم برای ادامه زندگی پس از آزادی را کسب کنید.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری همچنین از مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تامینی استان جهت داشتن نگاهی فرهنگی به محیط زندان و ایجاد چنین فضایی برای زنان زندانی قدردانی کرد.

 

نظر شما