۱۰۵ هزار خانوار مشمول دریافت بسته ۱۰۰ هزار تومانی

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹۰
۱۰۵ هزار خانوار مشمول دریافت بسته ۱۰۰ هزار تومانی
۱۰۵ هزار خانوار در خراسان جنوبی مشمول دریافت بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی شدند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: این تعداد خانوار آسیب دیده از شیوع کرونا از طریق آزمون وسعی که از سوی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده ، شناسایی شدند و در ماه آذر ، اولین بسته ۱۰۰ هزار تومان را دریافت کردند.


آقای اشرفی با بیان اینکه این افراد از طریق وزارت متبوع شناسایی شدند و ادارات کل استان‌ها دخالتی در تعیین خانوار‌ها نداشتند از جاماندگان خواست با توجه به اینکه سامانه‌ای برای اعتراض جاماندگان تعریف نشده به ادارات شهرستان‌ها مراجعه نکنند.

وی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و مجلس شورای اسلامی این بسته حمایتی به افراد زیر پوشش نهاد‌های حمایتی به ازای هر نفر ماهانه ۱۲۰ هزار تومان  و به سایر افراد با مشخصات زیر نیز ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص مشمولان این بسته حمایتی ، افزود: افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آن‌ها حقوق دریافت نمی‌کنند ، افرادی که هیچ یک از اعضای خانواده آن‌ها بیمه‌پرداز نباشند، افرادی که اعضای خانوارشان طبق شاخص‌های بانکی از درآمد حداقلی برخوردار نباشند و افرادی که در گروه یارانه معیشت‌بگیر باشند این یارانه را دریافت می‌کنند.

وی گفت: این وجوه از آذر ماه به مدت چهار ماه، تنها براساس لیست افراد شناسایی شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می‌شود.

 

نظر شما