معاون استاندار بوشهر:

شعبه‌های جدید اخذ رای در استان بوشهر اضافه می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۱۶۲۶
شعبه‌های جدید اخذ رای در استان بوشهر اضافه می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ متناسب با شرایط بیماری کرونا گفت: شعبه‌های جدید اخذ رای در استان بوشهر اضافه می‌شود.

به گزارش برنا؛ محمد تقی ایرانی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا متناسب با شرایط کرونا برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: برای انتخابات ۱۴۰۰ علاوه بر سلامت انتخابات سلامت مردم نیز در رأس سیاستگذاری قرار خواهد داشت.

او بیان کرد: تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت مجازی خواهد بود.

ایرانی اضافه کرد: زمان ثبت نام متقاضیان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ تا ۲۶ اسفند، روستاها از ۱۶ تا ۲۲ فروردین به صورت الکترونیکی و زمان تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: شیوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری نیز به دو صورت مجازی و رسانه ملی خواهد بود.

او گفت: به دلیل احتمال تداوم بیماری کرونا و در جهت آسان سازی دسترسی مردم به شعبه‌های اخذ رأی، شعبه‌های جدید اخذ رأی در استان پیش بینی و به وزارت کشور اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز