معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:

قاچاق کالا اقتصاد ملی و تولید داخلی را تضعیف می‌کند 

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۱۷۰۰
قاچاق کالا اقتصاد ملی و تولید داخلی را تضعیف می‌کند 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت : مقابله همه جانبه و جدی با پدیده قاچاق کالا تکلیف اولویت‌دار اسا و در این راستا دامنه نظارت بر مبادی ورودی و خروجی استان گسترده‌تر می‌شود.

به گزارش برنا از اراک، بهروز اکرمی در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی، افزود : قاچاق کالا اقتصاد ملی و تولید داخلی را تضعیف می‌کند و به‌منظور تحقق راهبردهای جهش تولید  نیاز است که مقابله جدی با کالای قاچاق از سوی تمامی دستگاهه‌ای اجرایی مسئول در استان دنبال شود.

وی ادامه داد : مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های ساوه و دلیجان ۲ ناحیه اصلی آمد و شد به استان مرکزی محسوب می‌شوند که بر اساس مستندات موجود بخش عمده‌ای از کالاهای قاچاق در این دهلیزهای ارتباطی است، بنابراین دایره نظارتی دستگاه‌های مسئول در این دو نقطه باید با برنامه‌های هدفمند حضور اثربخش خود را افزایش دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی  اظهار داشت : برای جلوگیری از هزینه‌ها ی غیرضروری باید ۲ انبار ویژه برای جانمایی  کالاهای قاچاق شهرستان‌های ساوه و دلیجان برنامه‌ریزی شود تا پس شرایط مناسب برای رسیدگی به این اقلام به صورت قانونی مهیا شود.

اکرمی تاکید کرد : تعیین حجم و هزینه تمام شده کالای قاچاق ساوه در سال جاری ضروری است چرا که با این اقدام مهم می‌توان گفت که جانمایی یک انبار در این شهرستان از انتقال کالاهای قاچاق به مرکز استان صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز