لزوم توجه به بی اثر کردن جنگ رسانه ای دشمن

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۱۸۰۰
لزوم توجه به بی اثر کردن جنگ رسانه ای دشمن
پیروی از هوای نفس و نادیده گرفتن آیات خداوند از عوامل بی بصریتی و ورود به فتنه هاست.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، استاد حوزه و دانشگاه بیرجند و نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در  مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در حسینیه جماران بیرجند که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با طرح این سوال که چرا انسان حقایق را نمی‌بیند و بصیرت خود را از دست می‌دهد؟ گفت: براساس ادبیات قرآنی آنچه زمینه ساز بی بصیرتی و ورود به فتنه‌ها می‌شود، پیروی از هوای نفس و نادیده گرفتن آیات خداوند است.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸. ظلمی که در این قضیه، سران فتنه به جمهوری اسلامی ایران کردند، را ظلمی منحصر به فرد و فراموش ناشدنی دانست و افزود:تمام رسانه‌های بیگانه با انبوهی از شایعات، تردید در نتیجه انتخابات را شبهه افکنی کردند و و تمام ابزار خود در این راه بکار گرفتند.

وی گفت: امروز هم علاوه بر تحریم‌های ظالمانه تبلیغات رسانه‌ای دشمن علیه نظام افزایش یافته که اقدامات اساسی برای بی اثر کردن این تبلیغات ضروری است.

استاد حوزه و دانشگاه بیرجند نظام جمهورس اسلامی را امانتی از خون شهدا به ویژه سردار سلیمانی دانست و افزود: جریان‌های سیاسی باید دین خود را به آنان ادا کنند.
حجت الاسلام عبادی اخلاص و مردمی بودن، اهل فکر و برنامه بودن را از خصوصیلات سردار حاج قاسم سلیمانی و از عللل موفقیت هایش دانست و گفت: این شهید اهل دل بود و به همین دلیل بر دل‌های عموم نشست و مراسم تشییع پیکرش در جای جای ایران چشم جهانیان را خیره کرد.

وی در ادامه گریزی هم به انتخابات سال آینده کرد و از عملکرد تمام احزاب و جریان‌های سیاسی در سال‌های اخیر در موضوعات مهم از جمله تحقق اقتصاد مقاومتی انتقاد کرد و گفت: در این موضوع مهم که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد، هیچ کدام از جریان‌های سیاسی برای تحقق آن در شرایط تحریم برنامه و راهکاری ارائه نکردند.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی با بیان اینکه احزاب باید روی خدمت به مردم تمرکز کنند گفت: احزاب و جریان‌ها باید برای انتخابات برنامه اقتصادی و راهکار رفع تحریم‌ها ارائه و مردم هم باید شعار‌های آن‌ها را پس از انتخابات پیگیری و مطالبه گری کنند.

این مراسم به صورت زنده از شبکه خاوران صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز