تجلیل از نفرات برتر مسابقه کشوری دل نوشته،نقاشی و کلیپ در تهران

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۰:۴۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۲۰۶۳
تجلیل از نفرات برتر مسابقه کشوری دل نوشته،نقاشی و کلیپ در تهران
رئیس هیات ورزش های رزمی کهگیلویه وبویراحمد و رئیس کمیته تحقیق و پژوهش فدراسیون و دبیر اجرایی مسابقه کشوری دل نوشته ،نقاشی و ساخت کلیپ ویژه مدافعان سلامت از تجلیل نفرات برتر مسابقه کشوری دل نوشته،نقاشی و کلیپ در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید مسلم حسینان با بیان این خبر گفت :اولین دوره‌مسابقه کشوری دل نوشته،کلیپ و نقاشی با هدف تکریم مدافعان راه سلامت و تقویت روحیه ایثار و مقاومت  ، با استقبال پرشور از علاقمندان به موضوع از سراسر کشور برگزار شد.

حسینیان اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقه ملی در سه زمینه متفاوت دل نوشته،ساخت کلیپ و نقاشی با دریافت و ثبت۲۷۳ اثر از سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود:این مراسم در دفتر ریاست فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی کشور و با حضور  مهندس یوسف بهتری ریاست فدراسیون،سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزار و طی مراسمی از نفر اول مسابقه دل نوشته دکتر سعید جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج تجلیل بعمل آمد.

رئیس کمیته تحقیق و پژوهش فدراسیون و دبیر اجرایی مسابقه کشوری در خصوص نفرات برتر این مسابقات در بخش های مختلف بیان داشت :در بخش نقاشی این دوره از مسابقات ،مبینا کامران از گچساران اول شد ،آوا علی پور از زاهدان دوم شد و زینب سادات حسینی از تهران مقام سوم را کسب کرد.

وی در ادامه گفت:در بخش دلنوشته این رقابتها، دکتر سعید جاودان سیرت از یاسوج مقام اول را کسب کرد ،مرتضی بادپروا از باغ ملک خوزستان دوم شد و فاطمه عبدی سعیدی از اهواز مقام سوم را کسب کرد.

وی یاد آور شد :آثار شایسته و پذیرفته شده نیز توسط کمیته داوری مورد بررسی قرار گرفت که از نفرات بعدی این مسابقه نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

حسینیان در پایان از کلیه عواملی که در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند تقدیر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز