رئیس هیات فوتبال کهگیلویه خبر داد:

کلاس داوری ملی فوتبال در دهدشت برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۲۲۹۴
کلاس داوری ملی فوتبال در دهدشت برگزار می شود
رئیس هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه گفت :کلاس داوری درجه ملی فوتبال با همکاری هیات فوتبال استان به میزبانی هیات فوتبال کهگیلویه در دهدشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ابوالحسن دلباز رئیس هیات فوتبال کهگیلویه با بیان این خبراظهار داشت :کلاس ارتقای داوری یک به ملی فوتبال با حضور فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدارسیون فوتبال کشور و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران ، علی رضا سهرابی رئیس دپارتمان داوران و دانیال مرادی مسئول آموزش کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران به میزبانی شهر دهدشت برگزار می شود.

دلباز ادامه داد : ۲۰ داور دارای رتبه درجه۱ از استان‌های سراسر کشور در این دوره حضور دارند و پس از گذراندن این دوره و قبولی در آن به رتبه داوری ملی فوتبال ارتقاء خواهند یافت .

وی تصریح کرد: این دوره به مدت ۳ روز از  امروز ۱۰ لغایت ۱۳ دی ‌ماه با همکاری هیات فوتبال استان به میزبانی دهدشت برگزار می شود.

رئیس هیات فوتبال کهگیلویه گفت: شرکت کنندگان دروس تئوری را زیر نظر فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران و علی رضا سهرابی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال و دانیال مرادی و آزمون تست عملی و آمادگی جسمانی را زیر نظر قاسم واحدی برگزار می کنند. 

دلباز تصریح کرد :این اولین دوره کلاس داوری درجه ملی است که در شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

 

نظر شما