نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ترویج مکتب سردار سلیمانی با قدرت در جامعه دنبال شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۲۹۲۴
ترویج مکتب سردار سلیمانی با قدرت در جامعه دنبال شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: معرفی و ترویج مکتب سردار شهید «قاسم سلیمانی» گام بلندی در راستای صیانت از شعائر انقلابی و اسلامی است که باید با قدرت در جامعه دنبال شود.

به گزارش برنا از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی به مناسبت ۱۳ دی و اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گفت و گو با ایرنا، افزود: این شهید بزرگوار با تقویت جبهه مقاومت به‌عنوان‌ عنصر نجات‌بخش جهان اسلام، توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش برآب کرد و بعد از شهادت نیز همچنان الگوی رفتاری تمامی آزادیخواهان جهان است.

وی ادامه داد:  جبهه مقاومت با تاسی از مکتب شهید سلیمانی در  بلاد اسلامی به‌خصوص کشورهای منطقه بسیار منسجم‌تر از گذشته شده‌ است و به‌صورت یکپارچه و متحد به مقابله با دشمنان می‌پردازند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: آمریکای جنایتکار گمان می‌کند با شهادت سردار سلیمانی‌ها روحیه جبهه مقاومت در ادامه مسیر تضعیف می‌شود، در صورتی که رزمندگان این جبهه مقدس با ایمان به خدا و اطاعت از ولی فقیه مقتدرتر از گذشته در مسیر آزادی از آمریکا و استکبار گام برمی‌دارند.

آیت‌الله دری نجف آبادی شهید سلیمانی را یک مکتب زنده و پویا معرفی کرد و گفت: تلاش همه جانبه برای آزادی سوریه، بحرین، عراق، لبنان، فلسطین و نابودی گروهک‌های تروریستی از جمله داعش جنایتکار، بخشی از خدمات و کارنامه این شهید والامقام در سایه ولایتمداری و دین‌داری است که باید به جهانیان معرفی شود.

 

نظر شما