سهمیه امسال چهارمحال و بختیاری در حوزه مشاغل خانگی ۶ میلیارد تومان است

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۷:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۳۶۲۴
سهمیه امسال چهارمحال و بختیاری در حوزه مشاغل خانگی ۶ میلیارد تومان است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۹۱مجوز راه‌اندازی مشاغل خانگی در استان در ۹ ماهه امسال صادر شد.

به گزارش برنا؛ سید حفیظ‌الله فاضلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در خصوص این مجوز ها گفت: این مجوز‌ها با توجه به شرایط شیوع کرونا به صورت الکترونیکی صادر شده و نیاز به مراجعه متقاضیان به دستگاه‌های اجرایی نبوده است.

فاضلی سهمیه امسال استان در حوزه مشاغل خانگی را شش میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: از این مبلغ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن جذب شده و مابقی پرونده‌ها در سیستم بانکی در جریان است و امید می‌رود تا پایان سال تمامی این اعتبار جذب شود.

او همچنین از ایجاد اشتغال برای هشت هزار و ۸۴۶ نفر در قالب اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال از ابتدای اجرای این طرح از سال ۹۷ تاکنون ایجاد شده است.

فاضلی، سهمیه استان در بخش تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری را ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۳۶۹ میلیارد تومان از این مبلغ عقد قرارداد شده که بخش قابل توجهی از آن در ۹ ماهه امسال بوده است.

او، تعهد استان در سامانه رصد برای اشتغالزایی در سال ۹۹ را ۱۴ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: با توجه به حاکم شدن شرایط شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها تحقق کامل این تعهد تا حد زیادی دور از دسترس خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز