جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

 ولایتمداری و اخلاص رکن اصلی سیره و مکتب شهید سلیمانی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۳۶۹۹
 ولایتمداری و اخلاص رکن اصلی سیره و مکتب شهید سلیمانی است
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب ولایت اهل بیت(ع) بود و راه و منش این شهید، مبارزه با زورگویان عالم و استکبار جهانی و حمایت از مستضعفان عالم بود.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری  به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع جوانان بسیجی در پیاده راه امیرکبیر شهر اراک، افزود: شهید سلیمانی در طول حیات بابرکت خود با تشکیل جبهه مقاومت جهان اسلام و بشریت را از فتنه ها و توطئه های بزرگ نجات داد و امروز امنیتی که در منطقه وجود دارد به برکت خون شهید سلیمانی و شهدای عرصه مقاومت و مدافع حرم است.
وی ادامه داد: ولایتمداری و اخلاص رکن اصلی سیره و مکتب شهید سلیمانی است و حاج قاسم به معنای واقعی مرد میدان نبرد و مجاهدت بود و نکته مهم این مسئله این است که ایشان مقاومت را از درون خود شروع کرد و امروز اگر می خواهیم نمودی از مردمیدان باشیم باید ابتدا از خود شروع کنیم.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: شهید سلیمانی در طول حیات با برکت خود تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را باطل کرد و بسیاری از راهبردهای استکبار جهانی و حامیان آنها با مجاهدت های سردار سلیمانی با شکست جدی مواجه شد.
سرهنگ عسگری بیان کرد: علاوه بر این شهید سلیمانی با شهادت خود بار دیگر هیمنه استکبار را شکست داد که یکی از نمودهای آن تشییع چند میلیونی پیکر مطهر ایشان در ایران و عراق و عزاداری ملت ها در سراسر دنیا بود که در غم حاج قاسم به خیابان ها آمدند و عزاداری کردند.
وی اضافه کرد: تشییع شهید سلیمانی بار دیگر زنده بودن انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ دنیا کشاند و مردم با این حضور میلیونی خود بار دیگر نشان دادند ادامه دهندگان راه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز