رونمایی از کتاب «سرباز وطن» در یاسوج / شهید قاسم سلیمانی برای معرفی گفتمان انقلاب اسلامی تلاش می کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۳۸۵۷
رونمایی از کتاب «سرباز وطن» در یاسوج / شهید قاسم سلیمانی برای معرفی گفتمان انقلاب اسلامی تلاش می کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در آئین رونمایی از کتاب «سرباز وطن» در یاسوج گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه غرب آسیا به منظور معرفی گفتمان انقلاب اسلامی حضور یافت و به صورت نرم افزاری برای گسترس تفکر اسلام تلاش می کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سیروس حکمتی نیک اظهار داشت: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام امت هستند در مکتب انقلاب اسلامی رشد و نمو یافته است.

وی افزود: در عرصه تبیین مواضع انقلابی و بیان گفتمان انقلابی اسلامی و مبانی انقلاب در منطقه غرب آسیا بسیار تلاش گر بودند و شخصیتی مجرب و باتجربیات ارزشمندی از دوران طلایی دفاع مقدس بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طراح عملیات نظامی مهم و در مبارزه با گروه های تکفیری از جمله داعش ایفای نقش می کرد.

حکمتی نیک ابراز داشت: شخصیتی همچون مالک اشتر و عمار یاسر داشت که عمار به لحاظ روشنگری و مالک اشتر در بعد نظامی شبیه بوده است.

وی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی در مکتب انقلاب اسلامی متولد می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: محتوای کتاب سرباز وطن با موضوع «زندگی نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و معرفی وی» توسط هشت استان تدوین شده است.

هادی زارع پور افزود: این کتاب برای دوره انتقال و تحکیم سوادآموزان در استان پیش بینی شده و پس از مطالعه این کتاب مسابقه ای در سطح کشور میان سواد آموزان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: کتاب «سرباز وطن» در ۴۷ صفحه تدوین شده است.

زارع پور ابراز داشت: این کتاب در چند فصل طراحی شده و شامل زندگی نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،  مفهوم شهادت و .....است.

همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آئین رونمایی از کتاب سرباز وطن در یاسوج برگزار شد.

مکان برگزاری این آئین سالن اجتماعات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بود و جمعی از مسئولان اجرایی نیز در آن حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز