به مناسبت گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

نشست بصیرتی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۳۹۶۰
نشست بصیرتی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
نشست بصیرتی با موضوع تبیین اندیشه‌های نظری و عملی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نشست بصیرتی با موضوع تبیین اندیشه‌های نظری و عملی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار واهبی زاده از فرماندهان دفاع مقدس و از مدافعان حرم در سوریه با حضور شورای مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  و سایر کارکنان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر نظام تربیتی حضرت امام خمینی(ره) یک نفر مثل حاج قاسم سلیمانی را تربیت‌کرده است این دلیل بر حقانیت این نظام است.

قباد مبشری گفت: این خلوص سردار سلیمانی بوده است که فارغ از تمام مسائل مادی و مالی و پست و مقام باعث جاودانگی این شهید گران‌قدر شده است.

وی تأکید کرد: اگر ما می‌خواهیم به مردم خدمت کنیم در شغل شریف امدادگری باید خلوصمان را افزایش دهیم و فارغ از هر دیدگاهی در خدمت محرومان باشیم.

در ادامه سردار شکرالله واهبی زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از مدافعان حرم در سوریه به بیان خصوصیات سردار سلیمانی پرداخت و گفت: دشمنی آمریکا، آمریکایی که دشمن اسلام و قرآن و بشریت بخصوص تشیع بوده و هست روشن است و برکسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه یکی از راههای جنگ طلبانه آمریکای خبیث، ترور شخصیت‌های بزرگ و تأثیرگذار انقلاب اسلامی بوده است، افزود: این اقدام آمریکا از زمانی طراحی شد که حاج قاسم فرماندهی سپاه قدس را بر عهده گرفت و آمریکا متوجه شخصیت بی‌نظیر وی شده بود و می‌دانست چه توانی دارد.

سردار واهبی زاده ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی با مدیریت الهی و خدایی‌اش توانست در این شرایط سخت محور مقاومت را سازمان‌دهی کرده و در مقابل داعش پای‌کار بیاورد. زیرا به‌جز حاج قاسم کسی قادر نبود آن را سازمان‌دهی کند و در قالب محور مقاومت جهان اسلام داعش را در همان ابتدای راه منهدم کند.

وی به ویژگی‌های سردار سلیمانی اشاره و بیان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته و قابل‌تحسین وی که می‌تواند الگویی برای مدیران و مردم ما باشد این بود که هیچ تعلقی به دنیا نداشت زیرا می‌دانست که تعلق انسان را کور و کر می‌کند.

سردار واهبی زاده افزود: یک ثانیه از زندگی حاج قاسم نبوده که در تجملات و تشریفات به سر برده باشد و مرتباً درخطر مبارزه و جهاد و شهادت‌طلبی بوده است و این خود نشانگر این است که وی هیچ تعلقی به دنیا نداشت وگرنه این کارها را نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی وابسته به هیچ حزب و گروه و باندی نبود ، گفت: او هیچ‌گاه از موقعیت خود به نفع خود و خانواده‌اش استفاده نکرد.

سردار واهبی زاده افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی ولایتمداری بود، او خود را سرباز ولایت می‌دانست و اخلاص و بندگی خدا، عمل صالح و انس با قرآن، روحیه شهادت‌طلبی و عشق به اهل بین در دل این مرد بزرگ باعث شد تا خداوند محبتش را در دل میلیون‌ها نفر قرار دهد و یادش تا همیشه زنده باشد و شهادت کمترین پاداش او بود.

این سردار دوران دفاع مقدس مدافع حرم ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد گفت: خدمت شما امدادگران به افراد نیازمند کمتر از شهادت نیست، شما منصوب به امام هستید و باید خدمت خود را به نحو احسن انجام دهید.

وی در پایان گفت: خواهش من از شما امدادگران این است که در نگاهتان به فقرا و نیازمندان مسائل سیاسی و قومی و قبیله‌ای اثر نداشته باشد و فقط رضایت خداوند برایتان در اولویت باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز