مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

آب سد کوثر به روستاهای دژ سلیمان رسید/ تکمیل پروژه ۶۰ میلیاردی در دمادم تحریم و کمبود منابع

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۴۰۶۳
آب سد کوثر به روستاهای دژ سلیمان رسید/ تکمیل پروژه ۶۰ میلیاردی در دمادم تحریم و کمبود منابع
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت:مشکل آب روستاهای دژ سلیمان در شهرستان گچساران مرتفع شد.

پروژه آبرسانی به روستاهای دژ سلیمان به صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فیض الله پاسره در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:آب روستاهای منطقه دژ سلیمان گچساران به واسطه نبود منابع تأمین آب پایدار در دسترس، از تأسیسات شرکت نفت تامین می‌شد و اخیرأ مردم این مناطق گلایه هایی از وضعیت آب شرب خود داشتند.

وی گفت:از سال ۹۶ پروژه آبرسانی به این منطقه را در کنار ایستگاه پمپاژ سعادت‌آباد به همراه نماینده و مسئولان کلید زدیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم.

پاسره اظهار کرد:برای آبرسانی به این روستاها از محل سد کوثر بالغ بر ۱۵ کیلومتر خط لوله و شبکه انتقال و مخزن ۳۰۰ متر مکعبی را با اعتباری فراتر از ۶۰ میلیارد ریال اجرا کردیم.

وی افزود:‌این پروژه تاخیراتی داشت که ضمن عذرخواهی بابت این مسأله باید عرض کنم، برای ما مهم بود پروژه باکیفیتی تحویل مردم دهیم از طرفی مجاورت مسیر انتقال آب با خطوط لوله نفت نیاز به هماهنگی های گسترده و البته الزامات ایمنی شدیدی داشت. علاوه بر این مشکلات مالی و تامین اعتبار هم در جای خود سبب گره خوردن هایی در روند کار می‌شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد،اصلاح شبکه آبرسانی امامزاده جعفر و ناصرآباد، تعمیر و نگهداری تاسیسات آب آشامیدنی، آبرسانی به روستاهای سربیشه، بی بی جان آباد، سرآب ننیز، تلخاب شیرین، مظفرآباد لیشتر، هفت چشمه، آب توت به انجیر سیاه، آب انجیر علیا و سفلی و آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب آشامیدنی را از مهمترن خدمات انجام شده سال های اخیر در گچساران عنوان کرد.

پاسره خاطر نشان کرد:حدود هشت هزار و ۵۰۰ مشترک در مناطق روستایی این شهرستان خدمات رسانی می شوند و در مجموع می‌توان گفت ۹۲ درصد روستاهای این شهرستان و ۱۰۰ صددرضد شهرهای این منطقه از نعمت آب شرب پایدار برخوردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز