نشست سرپرست معاونت امور جوانان با نماینده مجمع جوانان خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۴۱۷۷
نشست سرپرست معاونت امور جوانان  با نماینده مجمع جوانان خراسان جنوبی
جلسه ای با حضور سرپرست معاونت امور جوانان و رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان با نماینده مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان برگزار شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان ضمن تبریک به هیات رئیسه جدید مجمع جوانان ، با بیان اینکه مجمع جوانان باید قدرت گفتگو و رایزنی خود را بالا ببرند، تأکید کرد: از این مسیر قدرت اثرگذاری سمن‌ها بیشتر می‌شود.

وی ضمن بیان جایگاه مجمع اظهار امید واری کرد: با توجه به فرصت یکساله هیات رئیسه جدید مواردی که پیش از این از مجمع انتظار داشته ایم و نیاز و مطالبه سازمان های مردم نهاد استان و جوانان نیز می باشد مورد توجه قرار گرفته و مجمع در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و نیز شرح وظایف تعریف شده و قانونی خود اقدام نماید.

معاون امور جوانان اداره کل عنوان کرد: اخذ شناسه ملی و تسهیل و تسریع روند آن از طریق ارتباط مستمر با اداره ثبت شرکت ها و نیز طرح 19 پرونده در شورای توسعه و حمایت استان که این مهم نیز از طریق ارتباط خوب با استانداری و دفتر امور اجتماعی استانی محقق گردیده است نشان از ایجاد فرصت و بهبود وضعیت تشکل های جوانان نسبت به گذشته است که ما امیدواریم از این فرصت، مجمع جوانان بهترین برنامه ریزی را داشته باشد.

وی اظهار داشت: از مهترین موارد سه شنبه های فرهنگی با جوانان و برنامه ریزی کمی و کیفی در پیگیری این ظرفیت برای ارتباط با ادارات و تحقق اهداف و اخذ مصوبات مرتبط با موضوع است. وی تهیه پیش نویس شورای مشورتی جوانان به عنوان موضوع مورد توجه استاندار محترم خراسان جنوبی برای طرح در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از سوی مجمع و تلاش جهت ایجاد دبیرخانه این شورا در محل خانه جوانان استان اشاره کرد و اظهار داشت با توجه به اهمیت این موضوع پیگیری مجدانه ای از سوی مجمع صورت پذیرد.

مهدی قناد توجه به آئین نامه های داخلی و اطلاع رسانی و اشراف کامل اطلاعاتی در این خصوص ،فعال نمودن کمیسیون های مجمع و استفاده از این فرصت ، هویت بخش به خانه جوان استان ،پیگیری امادگی برای طرح های مرتبط با دهه فجر از سازمان های مردم نهاد ،نگاه استانی در کلیه اقدامات و برنامه ریزی ها توسط مجمع را مطرح و تقاضای پیگیری مجدانه از مجمع را داشت .

وی در ادامه عنوان کرد طرح تعامل و دوستی جوانان ایران با جوانان افغانستان به عنوان طرح بسیار قابل تقدیر و قابل تامل که نه تنها باعث تقویت پیمانِ دوستی و مودت میان دو ملت که به لحاظ فرهنگی و تمدنی به هم نزدیک هستند می شود .بلکه با طرح آن ازسوی جوانان این استان که دارای مرز مشترک با این کشور است نگاه ویژه به جوانان و مجمع را در پی خواهد داشت و درخواست پیگری آن از مجمع را خواستار شد .

در ادامه جلسه مهدی زرگری نماینده مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان ، برگزاری جلسه برای اعضای مجمع و هیات رئیسه ، ارائه تقویم برنامه ای برای مجمع جهت برنامه ریزی بهتر،برگزاری دوره آموزشی و آگاه نمودن اعضای هیات رئیسه جدید،معرفی روابط عمومی برای پوشش خبری عملکرد مجمع استان در خبرگزاری برنا و پیگیری هر چه سریعتر پیش نویس آئین نامه شورای مشورتی " ارائه بسته تشویقی " اینترنتی و رفع مشکلات مالی اعضای مجمع را از مهمترین اقدامات پیش روی هیات رئیسه مجمع دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز