جمع آوری و امحا بیش از ۶ هزار قلم کالای غیراستاندارد در شهرستان کهگیلویه

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۴۷۵۳
جمع آوری و امحا بیش از ۶ هزار قلم کالای غیراستاندارد در شهرستان کهگیلویه
سرپرست نمایندگی استاندارد شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: ۶هزار۳۶ قلم کالای غیراستاندارد در شهرستان کهگیلویه جمع آوری و معدوم گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ الهام شهبازی پور اظهار داشت: ۶۰۳۶ قلم کالای مشمول مقررات استاندارد اجباری شامل: انواع دستمال کاغذی، دستمال توالت، جعبه شیرینی، پوشک بچه، جعبه مقوایی، نواربهداشتی و ... جمع آوری شده در بازرسی های طرح طاها از سطح بازار شهرستان به دلیل کیفیت پایین تر از حد استاندارد، جعل علامت استاندارد یا نداشتن پروانه معتبر کاربرد علامت استاندارد، امحا و معدوم گردید.

سرپرست نمایندگی استاندارد شهرستان کهگیلویه افزود:  کالاهای غیر استاندارد جمع آوری شده با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان امحا گردید.

شهبازی پور توصیه کرد: مردم عزیز شهرستان موقع خرید کالا به نشان استاندارد و تاریخ انقضاء توجه نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات 1517 به اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند. 

وی در خصوص اطلاع از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کالاها بیان کرد: مردم عزیز می توانند کد رهگیری ده رقمی نوشته شده در زیر علامت استاندارد را به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و اطلاعات درخواستی را مشاهده و در صورت جعلی بودن علامت استاندارد مراتب را به اداره استاندارد اطلاع رسانی نمایند.

 

نظر شما