امروز رخ داد؛

دکتر نوبخت وارد جاسک هرمزگان شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۴۸۴۲
دکتر نوبخت وارد جاسک هرمزگان شد
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه وبودجه صبح دوشنبه وارد فرودگاه شهرستان جاسک شد و مورد استقبال استاندار و جمعی ازمسوولان هرمزگان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در سفر  یک روزه محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری به منظور بازدید و آغاز طرحهای عمرانی از مناطق شرق استان هرمزگان ، معاونان و مشاوران ، تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) وی را همراه می کنند.

استاندار هرمزگان در این خصوص گفت: عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از سه هزار مسکن در مناطق محروم شرق این استان با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه وبودجه امروز آغاز می شود.

فریدون همتی افزود: تسهیلات برای هر واحد روستایی ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که ۳۰۰میلیون ریال آن بلاعوض و نقشه ساختمان، نظارت ساختمان و صدور پروانه ساخت برای این واحدها نیز رایگان است.

وی ادامه داد: همچنین بازدید از مناطق سیل زده روستای سدیج ، پایانه نفتی جاسک به‌عنوان آخرین حلقه زنجیره انتقال نفت خام گوره به جاسک  شرکت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان و جهش تولید  از دیگر برنامه سفردکتر نوبخت است که امید می رود در این نشست ضمن تشریح وضعیت استان ، اعتبارات لازم برای عملیاتی شدن طرح ها تصویب شود.

شهرستان جاسک با بیش از ۶۰هزار نفر جمعیت در ۳۰۰کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان قرار گرفته وبه همراه بشاگرد از نقاط محروم کشور محسوب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز