حمایت تمام قد دستگاه قضا از تولید و صادرات

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۵۶۸۵
حمایت تمام قد دستگاه قضا از تولید و صادرات
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: قوه قضائیه برای کمک به رفع موانع تولید تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام نسائی زهان در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: امروزه قوانین و تبصره‌های بسیاری وجود دارد که گاهی مانع تولید و صادرات است و باید همه دست به دست هم دهیم تا گرهی از مشکلات فعالان اقتصادی باز کنیم.
وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا بلای جان اقتصاد کشور است و باید با رونق صادرات و واردات، مانع قاچاق کالا شویم گفت:باید برای تعیین تکلیف کالا‌های قاچاق کشف شده که مدت‌ها درانبارهاست برنامه ریزی شود تا در صورت نیاز معدوم و یا به چرخه توزیع برگردد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه باید همه تلاش کنیم تا فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی گسترش یابد و مردم استان از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
رحیمی بازرس کل استان هم با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه قضائی و دستگاه‌های تابعه حمایت از سرمایه گذاران است گفت:در کنار دستگاه قضا باید دستگاه‌های نظارتی هم برای توسعه سرمایه گذاری در استان بیشتر فعالیت کنند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم گفت:همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا مردم رونق تولید را به خوبی احساس کنند.
حجت الاسلام وحدانی نیا گفت:دستگاه قضا امادگی دارد تا در موضوعاتی که کوتاهی صورت گرفته و نیاز به حضور قوه قضائیه است، ورود پیدا کند.
صفدری زاده مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی هم با اشاره به اینکه خراسان جنوبی منطقه‌ای محروم نیست بلکه سرشار از ظرفیت‌های مختلف است گفت:منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با دارا بودن قطعه منفصله در مرز ماهیرود به یکی از موفق‌ترین مناطق ویژه اقتصادی تبدیل شده است.


در این جلسه مقرر شد الحاق ۱۹۷ هکتار از اراضی منابع طبیعی به محدوده منطقه ویژه تا یکسال آینده روند قانونی خود را طی کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز