آلومینیوم قربانی ناداوری ها؛

سکوت آقای رئیس

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۶۳۱۳
سکوت آقای رئیس
طی هفته های اخیربه گواه اغلب کارشناسان نماینده فوتبال استان مرکزی در لیگ برتر از داوری، آسیب های جدی و جبران ناپذیری دیده است به طوری که اگر این اشتباهات به وقوع نمی پیوست؛ قطعا جایگاه قابل دفاع فعلی آلومینیوم سازان، متفاوت بود و چه بسا آلومینیوم ، در جمع ۵ تیم بالای جدول حضور داشت‌. 

به گزارش برنا از اراک ، به هر روی نماینده اراک نیز مانند بسیاری از تیم های دیگر که طی سال های اخیر از داوری ضربه خورده اند؛ اسیر این اتفاق نا میمون شده است .

اما نکته ای که جای خالی آن مشهود به نظر می رسد سکوت متولی فوتبال استان در مقابل این اجحاف در حق آلومینیوم است . گویا تصمیم سازان این حوزه وظیفه خود را از ریاست بر هیئت ختم، به گرفتن عکس یادگاری با تیم، آن‌هم در روزی هایی که تیم برنده است، می بینند؛ در حالی که مدیران باشگاه آلومینیوم طی هفته های اخیربه صراحت اعتراض خود را به سازمان لیگ اعلام کرده اند، مسئولان هیئت فوتبال ترجیح داده اند سکوت کنند؛ سکوتی که به نظر می رسد بی ارتباط با انتخابات پیش روی هیئت فوتبال و فدراسیون نباشد.

هرچند این بی توجه های وبی مهری ها ختم به مسائل این روزهای تیم فوتبال آلومینیوم نمی شود و این اتفاقات در بخش های مختلف فوتبال استان مسبوق به سابقه است ازعدم پیگیری دعوت بازیکنان استان به تیم های ملی تا جای خالی داوران استان در رقابت های لیگ برتر. در حال حاضر آلومینیوم و خوشه طلایی دو نماینده فوتبال استان هستند که با وجود همه مشکلات جسارت به خرج داده و پای به عرصه تیم داری گذاشته اند و البته که اولین وظیفه هیئت فوتبال حفظ این سرمایه هاست.

اما علاوه بر همه مشکلات مطرح شده و بی تفاوتی ها، به نظر می رسد این روزها آقای رئیس علاوه بر حفظ جایگاه در پی لابی برای وارد کردن چهره ای غیر بومی جهت سرمربی گری تیم فوتسال آلومینیوم نیز می باشد .

این در حالی است که در استان مرکزی دارای سرمایه های ارزشمندی در این حوزه است واستفاده از این پتانسیل ها قطعا می تواند زمینه معرفی چهره های توانمندی را در عرصه ورزش کشور فراهم کند‌ امری که به نظر می رسد برخی فعالان عرصه ورزش از آن غفلت کرده اند و متضرر اصلی آن جامعه ورزش استان است.

 

یادداشت: امین بیرامی 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز