مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان خبر داد:

آثار جشنواره رسانه ای "ابوذر" در مرحله داوری

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۷۱۳۸
آثار جشنواره رسانه ای ابوذر در مرحله داوری
مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت: مرحله جمع آوری آثار ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان به پایان رسید و پس از بررسی و تفکیک، آثار تحویل داوران جشنواره شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ میثم قرایی اظهار کرد: نام این جشنواره از صحابه شجاع و حق طلب حضرت امیرالمومنین(ع)، جناب ابوذر گرفته شده است و در آن تلاش می‌شود تا خبرنگاران و اصحاب رسانه در نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادقانه و پیگیری مطالبات مردمی نقش آفرین و تاثیر گذار باشند.

 قرایی ضمن یاد آوری بیانی از مقام معظم رهبری که فرمودند: "افراد و مسئولین، خودشان را در معرض نقد و انتقاد قرار بدهند و پاسخگو باشند"  گفت : انتظار داریم مسئولین محترم استان همکاری لازم با اصحاب رسانه جهت انعکاس فعالیت های امیدبخش به جامعه را داشته باشند و با سعه صدر با سوال کنندگان و منتقدین روبرو شوند چرا که برخی از اوقات اگر چنانچه یک انتقادی به کسی بشود، این فرصتی است برای اینکه بتواند ذهن ها را روشن و تبیین کند و حقیقت را با صدایی رسا در کمال اخلاق بیان نماید.

قرایی با اشاره به این که رسانه های استان گلستان به سوی تولیدات فاخر و با کیفیت پیش می روند، گفت: در جشنواره ششم نیز رشد کمی و کیفی آثار رسانه ای واصله به دبیرخانه مشهود بود.

این مسئول در مورد تعداد آثار دریافتی در محورها و قالب های اعلام شده گفت: 

 در بخش عام (چند رسانه ای)

عکس۳۲۷

فیلم ۶۷

موشن گرافیک۸

نماهنگ۱۶

ودر بخش عام ( خبر و مکتوب)

تیتر ۲۳

خبر ۱۰۶

گزارش ۹۸

مصاحبه ۲۴

مقاله و یادداشت ۸۷

اثر ثبت شد.

 همچنین دربخش ویژه :

تکانه های جهش تولید ۶۷

چهل سالگی دفاع مقدس ۷۷

رسانه در آیینه رسانه۲۳

اثر دریافت شده است .

این مسئول با اشاره به مشارکت گسترده عزیزان رسانه ای در جشنواره ششم ابوذر گفت: در حوزه داوری نیز با استفاده از داوران بومی ضمن احترام به کلیه افراد و صاحبان متخصص و متعهد این عرصه در استان، با انتخاب و استفاده از ۶ داور در بخش های خبری و مکتوب و ۴ داور در بخش چند رسانه ای و عکس خبری نهایت تلاش برای صحت داوری و آسودگی خیال شرکت کنندگان عزیز صورت گرفته است.

میثم قرایی به شرکت دادن آثار دریافتی در بخش های خبر، مقاله و یادداشت، مصاحبه و گزارش و تیتر همچنین چند رسانه ای اشاره کرد و در مقایسه این جشنواره با سال گذشته گفت: در سال گذشته ۸۵۵ اثر توسط حدود ۸۰ شرکت کننده از ۳۰ رسانه به مرحله داوری رسید.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان در پایان گفت: اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان توسط سازمان بسیج رسانه و با مشارکت معاونت های همکار مرتبط در سپاه، اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی در دهه اول بهمن ماه سال جاری و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز