مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

هفت هزار متقاضی مسکن کارگری طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۷۴۵۸
هفت هزار متقاضی مسکن کارگری طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: هفت هزار متقاضی مسکن کارگری طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در این استان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش برنا از اراک ، محمد تقی آبایی هزاوه  افزود: بر اساس تفاهم نامه مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی، مقرر شده ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در کشور ایجاد شود.

وی بیان کرد: پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و تطابق آن با بانک‌های عامل، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشخصات گروه‌های هدف را احصا کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از مجموع هفت هزار نفر متقاضی این طرح در استان، ۶ هزار و ۸۰۰ نفر را مشمول شناخته شده‌اند که باید نسبت به واریز وجه در مرحله اول و تکمیل موجودی اقدام کنند.

آبایی هزاوه اظهار داشت: مهلت واریز اولیه و تکمیل موجودی تا پنج دی ماه جاری بوده اما بر اساس مذاکرات به عمل آمده با مسکن و شهرسازی، این تاریخ برای گروه‌های هدف تا پایان دی ماه جاری تمدید شد.

وی گفت: در این راستا پیامکی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مشمولان استان مرکزی ارسال می‌شود که این افراد باید در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه مشخص شده اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز