برگزاری نخستین جشنواره کالا‌های فرهنگی خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۷۹۱۱
برگزاری نخستین جشنواره کالا‌های فرهنگی خراسان جنوبی
اولین جشنواره کالا‌های فرهنگی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اولین جشنواره کالا‌های فرهنگی استان همزمان با ششمین جشنواره کالا‌های فرهنگی کشور خبر داد.

ناصر نبی زاده گفت:  این جشنواره باهدف گفتمان سازی و حمایت از تولید و مصرف کالا‌های فرهنگی، فرهنگ‌سازی تولید و مصرف کالا‌های بومی، ایجاد فضای رقابتی میان فعالان صنایع دستی استان و آشنایی نسل کنونی با کالا‌ها و تولیدات استانی برگزار می‌شود.

به گفته وی موضوعات این جشنواره شامل حوله بافی، گوهرسنگ، جاجیم بافی، سفره اردی و حصیربافی می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که علاقه‌مندان تا ۳۰ بهمن ماه مهلت دارند از طریق سامانه تخصصی جشنواره فیروزه به نشانی jayezehfiroozeh.ir آثار خود را ارسال کنند، افزود: متقاضیان می‌توانند، حداکثر با ۱۰ اثر در جشنواره شرکت کنند.

نبی زاده با تاکید بر این که متقاضیان باید تصاویر آثار را در سامانه بارگذاری و ضمن الصاق کد رهگیری دریافتی از سامانه، محصول خود را به صورت فیزیکی به دبیرخانه استان مربوطه ارسال کنند، گفت: عکس‌ها با کیفیت مناسب و همچنین از تمامی زوایای محصول و بسته بندی و محتویات داخل بسته بارگذاری شود.

وی با بیان این که داوری آثار ۵ اسفندماه انجام خواهد شد، افزود: نمایشگاه آثار جشنواره همزمان با اختتامیه، ۱۰ اسفندماه برپا می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز