کشف کالا‌های قاچاق میلیاردی در گچساران

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۹:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۸۱۱۷
کشف کالا‌های قاچاق میلیاردی در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۷ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شامل ۲ دستگاه وانت سایپا، و یک دستگاه وانت ال ۹۰، یک دستگاه سواری سمند ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ها یک دستگاه موتور دیزلی لنج دریایی، ۱۰۲ عدد انواع لوازم خانگی، ۲ دستگاه یخچال فریزر دوقلو، ۷۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی، ۲۱۰ عدد انواع لوازم تعمیرات تلفن گوشی همراه، یک هزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد خوراکی، ۱۸۲ عدد توپ فوتبال و ... قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: ۷ نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز