بالگرد امداد و نجات در استان کهکیلویه و بویراحمد مستقر می‌شود/تشکر ویژه رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۸۳۰۴
بالگرد امداد و نجات در استان کهکیلویه و بویراحمد مستقر می‌شود/تشکر ویژه رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور از استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر با مساعدت رئیس جمعیت هلال احمر کشور از بهمن ماه سال جاری در مرکز استان مستقر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حسین کلانتری در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا که با حضور گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر و همچنین مدیران و مسئولین استانی برگزار شد اظهار داشت : استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به این موضوع که ۹۰ درصد از مساحت آن را جنگل تشکیل داده و یک استان کاملا کوهستانی به شمار می‌رود و با توجه به آتش سوزی های فراوان فصل تابستان و وجود مناطق حفاظت شده مهمی که دارد و همچنین بافت زمین شناسی این استان از نظر زلزله خیز بودن و سیل های مکرر در فصل بارش ، ایجاب می کند که یک پایگاه دائمی بالگرد امداد و نجات در استان وجود داشته باشد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از پوشش امدادی حوادث سال‌جاری توسط بالگردهای ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و هلال احمر ،به تاثیر وجود یک پایگاه دائمی امدادونجات هوایی به جهت استفاده از وقت و زمان طلایی در ابتدای وقوع هر حادثه اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد: با توجه به شناخت دقیق و توجه ویژه دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور نسبت به شرایط استان ها از بهمن ماه سال جاری شاهد استقرار بالگرد امداد و نجات هلال احمر در استان باشیم . 

کلانتری با تشکر از مجموعه پرسنل ،امدادگران ، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان این جمعیت را یک تشکیلات پای کار و عملیاتی دانست که در تمام حوادث سالهای اخیر ،فعال موثر و در خط مقدم نیروهای امدادی حضور مطلوب و شایسته ای داشتند.

تشکر ویژه رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور از استاندار کهگیلویه و بویراحمد 

 رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در جمع مدیران و مسئولین استانی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه‌های مشارکت کننده در طرح بزرگ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دانشگاه علوم پزشکی و همه جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ،به صورت ویژه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جهت پشتیبانی و حمایت حداکثری از طرح ها و فعالیت های سلامت محور جمعیت هلال احمر از قبیل طرح غربالگری مسافرین، طرح نذر سلامت، طرح گشت ارشاد سلامت، طرح آمران سلامت و طرح ناظران سلامت که از ابتدا شیوع ویروس کرونا به ترتیب و با هدف گذاری پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس اجرا شد تقدیر و تشکر کرد.

و در ادامه گفت:حرکت بسیجی وار و جهادی همه ارکان بسیج، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی اثرات مطلوبی در تغییر وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا از وضعیت قرمز به نارنجی، زرد و هم اکنون آبی در اکثر شهرستان‌ها و استان‌ها داشته است .

گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر اظهار کرد:استانداران در همه استان‌ها ،جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر را باید به عنوان یک ذخیره و پشتوانه طلایی و آماده عملیات ،حساب کنند .

وی افزود:اثرگذاری مطلوب طرح بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی در تغییر وضعیت شیوع ویروس کرونا از قرمز به زرد در روزهای گذشته و نزدیک شدن اکثر شهرستانها و استان ها به وضعیت آبی قابل توجه و ستایش است . 

رئیس سازمان جوانان هلال احمر بیان داشت: فعالیت داوطلبانه و ایثارگرانه اعضا و داوطلبین جمعیت هلال احمر با توجه به خطرات موجود در حین اجرای این طرح ها قابل توجه و ستایش فراوان است.

گل فشان اظهار داشت: همه استانداران به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان‌ها باید به مجموعه هلال احمر به عنوان یک ذخیره و پشتوانه طلایی و همیشگی و آماده عملیات در همه حوادث نگاه کنند و حداکثر توان و ظرفیت خود را برای تکریم و تشویق این افرادبشردوست و مخلص داشته باشند .

گل فشان در پایان افزود: با تحلیل آمار ها و عملکردهای استان ها ،استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح‌های سلامت محور وضعیت مطلوبی دارد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز