واگذاری ۲۰ درصد از طرح‌های کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۸۳۷۹
واگذاری ۲۰ درصد از طرح‌های کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت برای مدیریت اعتبارات، دستگاه‌ها را مکلف کرده است که ۲۰ درصد از طرح‌های خود را در قالب اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی واگذار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست با بخش خصوصی اظهار کرد: دولت بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال در قالب یارانه سود تسهیلات برای اجرا و کمک به تسریع ۴۹ پروژه مهم اقتصاد مقاومتی قابل واگذاری به بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ کرده اما هنوز برخی از این طرح ها در پیچ و خم های بروکراسی ها و سخت گیری های بی مورد و یا بی رغبتی از سوی دستگاه های متولی معطل مانده است.

وی افزود: باید این مشکلات شناسایی و در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال جهش تولید همه تلاش خود را برای واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی انجام می‌دهیم عنوان کرد: برخی از طرح‌های گردشگری که در جلسات مورد بررسی قرار می گیرند، مربوط به از یک دهه پیش است و باید در سال‌های قبل تصمیم‌گیری می‌شد، اما متاسفانه اقدام خاصی برای این طرح ها انجام نشد.

صمیمی دوست عنوان کرد:هیچ بهانه ای برای واگذار نشدن طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی از سوی دستگاه های اجرایی پذیرفتنی نیست. وی ابراز داشت: قرار است طرح گردشگری چشمه بلقیس چرام، ساخت کمپینگ اقامتی پارک جنگلی، اردوگاه تفریحی اقامتی سد شاه قاسم و همچنین اردوگاه تفریحی، رفاهی خهکلون حداکثر تا ۲۷ دی ماه امسال با حفظ ضوابط منابع طبیعی به شهرداری ارجاع و سپس تحویل منابع طبیعی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز