رسول خطیبی:

آلومینیوم حریف راحتی برای هیچ تیمی نیست / شاکله دفاعی تیم ما به هم ریخت

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۸۵۴۶
آلومینیوم حریف راحتی برای هیچ تیمی نیست / شاکله دفاعی تیم  ما به هم ریخت
سرمربی آلومینیوم اراک گفت : مصدومیت دو بازیکن در خط دفاعی را موجب به هم ریختن شاکله دفاعی تیم ما شد.

به گزارش برنا از اراک ، رسول خطیبی در پایان دیدار آلومینیوم و ذوب آهن افزود:بازی فنی، پرگل و فیزیکی را شاهد بودیم. کسانی که بازی را دیدند، فکر کنم رقابت خوبی را تماشا کردند. در نیمه اول به گل رسیدیم و سعی بر حفظ گل داشتیم. متاسفانه دو بازیکن خط دفاعی مان مصدوم شدند و دو تعویض اجباری داشتیم؛ این باعث شد شاکله دفاعی مان به هم بریزد. متاسفانه جایگزین ها با وجود این که خوب بازی کردند اما شکل بازی را از دست دادیم.

خطیبی اظهار داشت : اشتباهات فردی داشتیم که متاسفانه در هر بازی برایمان رخ می دهید سعی می کنیم از لحاظ روحی و روانی با بچه ها کار کنیم.

وی در ادامه گفت : شاهین توکلی به نظر من جزو چهار دفاع وسط ایران است. این سومین بار است که چنین اشتباهی می کند. ولی او بازیکن باکیفیتی است و ممکن است این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ دهد و این شانس شاهین است. از لحاظ روحی و روانی با او کار می کنیم که برگردد. روی گل دوم هم باتوجه به اینکه شاهین توکلی تمرکز خود را از دست داده بود، یار مستقیم خود را رها کرد و دروازه مان باز شد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود : در تعویض ها سعی مان بر این بود که با توجه به اینکه تیم حریف به دنبال حفظ نتیجه بود، بازیکنانی را به میدان بفرستیم که روی ارسال ها و حرکت در عمق بتوانند مثمرثمر باشند. خدا را شکر پنالتی به دست آوردیم و گل تساوی را زدیم. ولی در کل باید سه امتیاز خانگی را به دست می آوردیم. از بچه ها ممنوم که تلاش خودشان را کردند؛ این ها همه برای بازی های بعد تجربه خواهند بود. تیمی که از باخت می آید، مساوی هم برایش خوب است. انشالله همین روند را ادامه داده و بازی های خوبمان را تکرار کنیم. یکسری نواقص داریم که باید رفع کنیم. تیم ما جوان است و باید صبور باشیم. بچه ها باید انقدر بازی و اشتباه کنند تا تجربه کسب کنند. میانگین سنی ما 24-25 بود؛ این تیم آینده خوبی خواهد داشت و انشالله که بتوانیم اعتماد به نفس این بازیکنان را بالا برده و از نظر فنی هم آنها را ارتقا ببخشیم.

 

خطیبی در پاسخ به این سوال که برای دو بازی سخت مقابل گل گهر و پرسپولیس چه برنامه ای دارد؟ گفت: همه بازی ها سخت است و بازی آسان نداریم. ما حریف راحتی برای هیچ تیمی نیستیم. آلومینیوم نشان داده که تیمی سختکوش و دونده است و موقعیت های زیادی به دست می آورد. انشالله با برطرف کردن اشتباهات فنی، تیم را به جایی می بریم.

 

 

 

نظر شما