دیدار امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر چیتاب با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۸۸۹۶
دیدار امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر چیتاب با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد
حجت الاسلام پژمان امام جمعه شهر چیتاب بهمراه شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ در این دیدار که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد و با حضور حاج آقا پژمان امام جمعه شهر چیتاب،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،مسیح دلباز جو جانشین مدیر کل و مسئول دفتر فنی و مهندسی،عبدالمطلب نجاتبخش شهردار ،کریمدار موحدی نیا رئیس شورای شهر چیتاب ،محمد شجریان ، سید کرامت الله دادگستر و منوچهر کاشفی اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد ،در خصوص حل مشکلات ورزش این شهر بحث و تبادل نظر شد .

در این نشست امام جمعه ،شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر به تشریح مشکلات ورزش این شهر اشاره و ضمن تشکر از حمایت و پیگیرهای علوی مدیر کل و معاونین در حل مشکلات و توسعه زیر ساخت های ورزش شهر چیتاب خواستار حل مشکلات سالن و زمین ورزشی این شهر شدند.
 
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از پیگیریهای امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر چیتاب تقدیر و از عدم اعتبار لازم برای حل مشکل گرمایشی و سرمایشی سالن ورزشی این شهر در سال جاری خبر و اظهار داشت:با تخصص اعتبار لازم در سال 1400 این مشکل مرتفع خواهد شد .
 
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد:در سال جاری فقط 30 درصد از اعتبارات 27 صدم ارزش افزوده به دستگاه ورزش تخصیص داده شد که این رقم جوابگوی مشکلات نیست .
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص زمین فوتبال این بخش اظهار داشت:زمین فوتبال بخش چیتاب از طرح های فجر 25بوده و این پروژه فقط احداث زمین خاکی ،سرویس بهداشتی،رختکن و حصار کشی اطراف زمین بوده که توسط دستگاه ورزش اجرایی شده است .
 
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان بر حفظ ونگهداری اماکن ورزشی تاکید و ضمن تشکر از حمایت های کلانتری استاندار استان از عدم پرداخت اعتبارات مناطق محروم به دستگاه ورزش و جوانان استان خبر داد.
 
علوی از حمایت های دستگاه ورزش و جوانان در ساخت چمن مصنوعی در شهر چیتاب خبر داد.
 
دلباز جو مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل از احداث سه باب سالن ورزشی و زمین فوتبال در سال 1395 در این شهر بعنوان یکی از دستاوردهای ورزش استان یاد و بیان داشت :برای رفع مشکلات برق و روشنایی سالن ورزشی این بخش و تعمیرات سقف اقدامات لازم انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز