کارت هوشمند ملی ۹ هزار نفر از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۸۹۵۹
کارت هوشمند ملی ۹ هزار نفر از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
مدیر کل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت:۹ هزار کارت ملی هوشمند معادل ۲.۵ درصد از افراد واجد شرایط دریافت این کارت تولید و آماده تحویل به شهروندان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ داوود صادقی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به روند قانونی و امکان ابطال کارت پس از گذشت مدت زمان محدود شهروندانی که برای آنان پیامک آماده بودن کارت هوشمند ملی ارسال شده برای دریافت کارت های خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین سرشماری جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد ۵۵۶ هزار نفر هستند اضافه کرد: تاکنون۵۰۷ هزار نفر از شهروندان استان برای دریافت کارت ملی اقدام کرده اند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تا زمان حاضر۴۲۷ هزار کارت ملی هوشمند تولید و در اختیار شهروندان این استان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد:۱۵ در صد از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد که برای دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه کرده اند به دلیل انجام نشدن تعهدات از طرف چاپخانه ها در تهران هنوز کارت های خود را دریافت نکرده اند که کارت ملی این شهروندان در حال تولید و به زودی به آنان تحویل داده می شود.

وی عنوان کرد: ۵۰ هزار نفر از جمعیت واجد شرایط در کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند که می توانند به ادارات ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دارای مجوز مراجعه کنند.

صادقی تاکید کرد: هم اینک حدود ۷۴ دفتر پیشخوان دارای مجوز در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که کار ثبت‌نام کارت هوشمند ملی را انجام می‌دهند.

به گفته صادقی این مراکز خدماتی در کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت پذیرش روزانه ۲ هزار در خواست کارت ملی هوشمند را دارند.

وی از شهروندان کهگیلویه وبویراحمدی تا خواست هر چه سریع تر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز