استاندار خراسان جنوبی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن بیرجند مستلزم نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی است

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۰:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۹۴۴۳
تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن بیرجند مستلزم نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی است
استاندار خراسان جنوبی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی ، نگاه ویژه وزارتخانه به حوزه راه و راه آهن استان را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ملانوری در این دیدار که در دفتر کار وزیر صورت گرفت، بر شتاب بخشی به روند اجرای پروژه های راه و راه آهن استان تأکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی خراسان جنوبی و قرار گیری در دو کریدور اصلی؛ به تشریح وضعیت راه های استان پرداخت.

استاندار، ضمن ارائه توضیحات جامعی درخصوص روند اجرای کار در پروژه راه آهن استان، تشکیل جلسه با صندوق توسعه ملی ، بانک های عامل و کنسرسیوم ریلی را به منظور تسریع در اجرای مصوبه صندوق توسعه ملی برای راه آهن بیرجند- یونسی خواستار شد.

به گفته وی؛ شتاب بخشی به روند اجرای پروژه راه آهن بیرجند، مستلزم نگاه ویژه وزارتخانه است.

ملانوری تصریح نمود: اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۲۳ برای محور بیرجند طبس ، سه راهی بشرویه به بشرویه، تخصیص اعتبارات کامل به پروژه های جهش تولید ، کویری و کریدورهای اصلی استان و اتمام انسداد جاده شهداد- نهبندان از مسایلی است که در حوزه راه های استان نیازمند دستور ویژه وزیر است.

وی درخصوص تکمیل سالن مسافری ایستگاه راه آهن بشرویه، افزایش و نظم دهی به پروازهای فرودگاه بیرجند و تجهیز فرودگاه بیرجند به سامانه یخ زدایی هواپیما نیز خواستار دستور اکید وزیر شد.

به گفته وی؛ بر اساس رایزنی هایی که با برخی ایرلاین ها صورت گرفته، در صورت همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۵ پرواز به پروازهای مرکز استان اضافه می شود.

شایان ذکر است: در این جلسه که با حضورکفاش معاون امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی و داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان همراه بود، درخواست های استاندار خراسان جنوبی با نظر مثبت اسلامی وزیر راه و شهرسازی همراه شد و شخص وزیر، دستورات لازم برای تحقق این مطالبات را صادر نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز